Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Een zwangerschap uitzitten van een kind waarvan is vastgesteld dat het na enkele uren na de geboorte zal komen te overlijden maar dan kan je wel door orgaandonatie de levens van andere kinderen redden.
  • De zwangerschap met toestemming van het ziekenhuis alsnog tussentijds laten afbreken.

0 stemmers

Ligt er denk ik echt aan hoe ver ik ben. Maar bij nader inzien denk dat ik het toch zou afbreken om egoïstische redenen. Zwangerschap of bevalling is echt een van de top oorzaken voor overlijden bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd.

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Ik heb ook duurder bestek maar deze van Ikea zijn m’n lievelings

3 likes

Was jij je navel?

• Nee, nooit over nagedacht
  • Nee, er zit geen vuil in
  • Ja tuurlijk
  • Ik heb geen navel

0 stemmers

Poets jij je tong?

• Ja, met een speciale tongschraper
  • Ja, met mijn tandenborstel
  • Nee

0 stemmers

Hoe eet jij sushi?

• Elk stuk in 1 keer
  • In stukken bijten
  • In stukken snijden

0 stemmers

Of gewoon helemaal niet :face_with_hand_over_mouth:

19 likes

Haha dit doet me denken aan toen ik in Japan met mijn vriend sushi had besteld en we alles wilden delen (want duur en skeer) en dus alle sushi’s door midden hapten. We werden echt keihard uitgelachen in die zaak, want het is blijkbaar echt heel erg not done om sushi niet in 1 keer in je mond te stoppen :joy:

3 likes

Oeps ik zie nu pas dat ik het verkeerde topic heb gebruikt. :thinking:

Ja, ik hoorde dus ook dat dit not done is maar sorry ik vind die stukken echt te groot om met smaak in 1 keer in je mond te doen.

Je achternaam laten veranderen in:

• ______ de Gladiool
  • ________ Halve zool

0 stemmers

Je buurman/buurvrouw/huisgenoot heeft een instrument maar hij/zij bakt er helemaal niks van, het geluid gaat door merg en been. Het instrument is een:

• Doedelzak
  • Blokfluit
  • Viool
  • Accordeon
  • Didgeridoo
  • Ukelele

0 stemmers

1 like

Dit alleen al lezen doet gewoon pijn

2 likes

Het geluid van een ukelele hoor je het minst duidelijk door de muren heen!

5 likes

Een keer in de zoveel tijd herinner ik me dat ik een navel heb, was ik hem een paar keer en vergeet het weer. Nu werd ik er opeens weer aan herinnert, haha.

2 likes

Haha dat heb ik ook!
Ik vind navels overigens ook best wel eng, ik durf mijn navel ook niet zo goed schoon te maken of met mijn vinger erin ofzo.

4 likes

Ik vind dat gevoel wat je hebt als je het schoonmaakt (of nou ja dat gevoel heb ik dan) altijd zo onwijs naar? Denk dat ik het daarom ook uit mijn geheugen wis, ofzo.

5 likes

Ja!

Ik weet niet wat er nou precies zo eng aan is, maar het voelt naar en op de één of andere manier ben ik altijd bang dat het misschien niet helemaal dicht is ofzo?
Een keer vertelde iemand mij over dat hij een liesbreuk had gehad ooit. Toen kreeg ik dat nare gevoel ook over mijn liezen. Ik had het idee dat het open zou kunnen, ik heb toen een hele poos mijn liezen absoluut niet aan durven raken en ik durfde ook niet met mijn benen over elkaar meer te zitten. (Het schijnt dat dat een liesbreuk kan veroorzaken?)

Wat een raar verhaal dit als ik het zo teruglees…

1 like

Dat gevoel (met de navel) heb ik ook jaah! Heel vreemd.

1 like
  • Met Rob Geus een weekje kamperen. Lekker samen de nacht doorbrengen in een sleurhut, terwijl hij dagelijks de rubbertje van de mini-koelkast controleert.
  • Een maand lang iedere avond een uur alleen in een jacuzzi zitten met Dave Roelvink.

0 stemmers