OMG DIT HEB IK OOK. Eindelijk herkenning. Niemand mag ook met z’n vinger in mijn navel en mn moeder vond dat zooo raar. Maar ik ben niet de enige dus!!
Ik wil zwaar bestek maar ikea heeft een zwaar bestekset van 20 euro, alleen niet zo’n mooie print. Maarja 20 euro ofzo is wel nice
- 20 katten in je huis inclusief kattenbakken die je elke dag moet verschonen
- 10 honden in je huis die je elke dag drie keer moet uitlaten
0 stemmers
- Nooit meer lezen (boek, tijdschrift, ebook)
- Nooit meer tv kijken (ook niet via je telefoon/laptop)
0 stemmers
Dit heb ik ook! Ik dacht ook altijd dat ik de enige was, heb het wel eens aan vriendinnen gevraagd en die keken me echt zo aan
Ik heb dit ook. Ik denk dat er en zenuw onder de navel loopt die tot de vagina loopt. Ik zal research doen en terugrapporteren met de resultaten.
- oversized
- skintight
0 stemmers
- bikerjacket
- trenchoat
0 stemmers
- parka
- peacoat
0 stemmers
- bodywarmer
- anorak
0 stemmers
- Aiden
- Mr. Big
- Geen van beide
- Carrie heeft genoeg issue’s die ze beter eerst aanpakt voordat ze zich weer in een relatie stort
0 stemmers
Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik deze serie ooit ben doorgekomen. Ik kon me zelfs niet herinneren dat er een andere man dan Mr. Big was?
Dit heb ik ook! Ben nog steeds heel benieuwd door welke rare verbinding dit veroorzaakt wordt. Heel vreemd gevoel.
Ik weet even niet waar ik moet beginnen. Ik vond carrie zooooooo irritant, wat een zeiksnol
Ik zag recentelijk ook een aflevering van SATC en het is ook gewoon echt zo anders wat betreft de rol van de vrouw in de maatschappij. Bijv. dat je moet wachten tot een man jou belt. Haha wtf. Terwijl voor die tijd het een relatief progressief tv-programma was, maar is ook alweer 20 jaar terug hè.
Mn eerste poll jongens wat n drama wordt dit zo. Oh het is gelukt!
Voor mixers/cocktails, whatever (niet puur):
- Gin
- Whiskey
- Rum
- Vodka
- Tequila
- Anders:
0 stemmers
Witte port, en dan mixen met tonic
Oh dit klinkt als iets dat ik wil proberen
Ik ga voor EYELOOOOOVE
Ja het is niet een drankje dat je vaak hoort haha, maar sinds ik geproefd heb wil ik niks anders meer.
Centerparcs als ik het geld had haha. Mooie parken met top zwembaden enzo maar duuuur.
- Roompot
- Stoofpot
0 stemmers