Het thema van je 18e verjaardagsfeest is.
- Drag queens and dragons
- Pikachu and pizza
0 stemmers
Het thema van je 18e verjaardagsfeest is.
0 stemmers
Tijdens de collecteweek langs de deur gaan voor
0 stemmers
De rest van je leven geld verdienen met
0 stemmers
Reportage komt nu op sbs 9 op zondag om 23.15 zoiets. Niet meer met Pepijn maar het programma is er nog.
@Boommm
Dit was een makkelijke
Ah die zender heb ik niet! Maar zonder (de stem van) Pepijn lijkt het me sowieso een stuk minder leuk haha.
Ik denk dat het bij allen best pijnlijk zou zijn. Welke is het eerst voorbij?
Of hoe kun je hier kiezen, in mijn ogen is het allemaal langzaam en pijnlijk en lijd je vreselijk. Misschien is een stier dan nog het beste, als die je meteen dood prikt met zijn horens.
Ik zou denk ik voor de leeuw gaan omdat die meestal meteen voor de hals gaan en die breken met hun kaken.
Een beer zou ik sowieso niet kiezen. Die gaat echt een beetje met je ‘spelen’, heeft ook geen intentie om je te doden dus dat kan echt uuuren duren. Hopelijk is er dan iemand met een geweer in de buurt.
0 stemmers
Ja dit was ook mijn redenatie!
@ellegirltalk zou nooit voor een stier gaan, denk dat dat ook nog wel een lange lijdensweg kan zijn.
0 stemmers
Ik stem ook voor de haai. Dan heb je denk ik kans dat je door een gebrek aan zuurstof sneller out gaat en dus minder ervan mee krijgt.
Leuk dilemma dit haha.
Edit: wacht dit bedoelde je waarschijnlijk al met ‘mee onder trekken’?
0 stemmers
Ik ben echt benieuwd waarom mensen kiezen voor een terrorist? Ik gun die echt dat plezier niet.
Ik snap niet hoe dit een moeilijk keuze kan zijn eigenlijk. Je bent toch verrot als je je kind nooit zal vertellen wie z’n vader is ook al weet je dit.
Nouja ik zeg liever “gaat je niks aan” of “weet ik niet meer” dan dat ik 18 jaar lang een toneelspel ga spelen, dat lijkt me eigenlijk meer fucked up voor een kind.
Hoezo zou je bij die andere optie een toneelspel moeten spelen? Dat doe je toch juist bij die 2e optie door te doen alsof je dat niet weet. Daarbij vind ik dat je een kind gewoon niet het recht kan ontnemen te weten wie zijn ouders zijn.
Huh toneelstuk? Behalve dat je zwanger bent geraakt van een homoseksuele celeb staat er niks over het hebben van een neppe relatie. Zijn vader en moeder zijn alleen niet bij elkaar en zijn vader valt op mannen.