Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Oh ik dacht dat je dan moest doen alsof je een hetero stel was met die man! Oké dan snapte ik het niet helemaal.

Zou nog steeds kiezen voor optie 2 trouwens, maar dan om egoïstische redenen Haha

1 like

Ik ook niet, maar ik vind water enger dan mensen.

Ja bah dat je in de zee bent en je ziet die enorme schaduw onder je

Ik vind haaien fascinerende dieren (ik kijk graag naar Shark Week et cetera haha), maar aan de andere kant vind ik de zee (en daarbij de haai) ook wel erg eng hoor. Ik moet er niet aan denken om door zo’n beest verscheurd te worden. Ik heb eerder altijd met haaien willen zwemmen, maar ik zou er nu wel nog een tweede keer over nadenken hahah.

Welke smaak chocolade? Zout, zuur en weet ik veel wat voor smaken uitgesloten.

• Wit
  • Puur
  • Melk

0 stemmers

Je gaat spelen in een nieuwe musical je kiest…

• In de musical ‘het sterrenmeisje’ speel je de kortrijkse Kimberley die 56 sterren op hasr gezicht had laten tattoeren. De musical draait om de psychologische gevolgen en de mediaandacht die deze gebeurtenis tot het weg laten laseren. Dit is een drama
  • Je speelt Stormy Daniels in de gelijknamige musical, een blondine die sex had met trump voor de verkiezingen en dmv een contract van 130k het zwijgen werd opgelegd. Het verhaal vertelt het boek dat je uitbracht, de bizare gebeurtenis met trump, de lopende rechtzaak en het ongeloof onder republikeinen. Het is een comedie

0 stemmers

1 like

Shenkie

39 likes
  • Sex op een grijze Leenbakker hoekbank
  • Sex in een Masserati met leren bekleding

0 stemmers

• Drie ontzettende matchy matchy desenio posters op de muur (naast elkaar) die iedere millennial heeft
  • Een grote poster van de IKEA (ingelijst) op de muur die iedereen heeft

0 stemmers

• Letterbord met inspirerende quote
  • Lightbox met inspirerende quote

0 stemmers

Letterbord heb ik al :joy:

2 likes

Behalve als je slaapt dus niet echt 24/7 maar ok

• 24/7 de hik
  • 24/7 een niesbui

0 stemmers

En nee je mag niet alleen nog maar slapen

• Als je op straat loopt en je komt iemand tegen met kauwgum in z’n mond moet je het kauwgumpje van die vreemde overnemen en er dan een paar uur op kauwen
  • Je deelt 1 tandenborstel met al je collega’s. Dus elke ochtend op werk poetsen jullie één voor één je tanden. En als je weggaat nog een keer.

0 stemmers

niezen is wel chiller dan de hik, maar met de hik kan je tenminste nog met mensen praten en als je de hele tijd aan het niezen bent is dat wel lastig

Al eerder 2 keer flauwgevallen na een flinke nieusbui, maar ik bleef er dan ook echt in hangen.

Ik slaap sowieso gemiddeld niet meer dan 6 uur dus doe mij dat goede bed!

Ik heb altijd het idee dat bijna iedereen veel minder slaapt dan 8 uur maar dat blijkt niet zo te zijn?

Ik slaap ook nooit meer dan 6 uur. En word om de haverklap wakker maar heb het maar geaccepteerd😭 voordeel is dat als ik een kindje krijg waarschijnlijk geen moeite heb om eruit te gaan.

• DHL
  • PostNL

0 stemmers

• UPS
  • FEDEX

0 stemmers

• DPD
  • GLS

0 stemmers

• Diarree
  • Constipatie

0 stemmers

• Waterschapsheuvel (Watership Down)
  • Nijntje

0 stemmers

• Scherpe guillotine
  • Doodstraf Texasstijl met injectie die alsnog erg pijnlijk kan zijn

0 stemmers

• Spierbundel
  • Dichtbundel

0 stemmers

• Anabool (sportschool)
  • Hyperbool (meetkunde)

0 stemmers

• Koortslip
  • Bloedneus

0 stemmers

• Veel jeuk
  • slechte neuk

0 stemmers

4 likes

Ja lijkt me ook niks. Dan nu in die 10 jaar alles eruit halen, wat erin zit! Mooie herinneringen maken met het gezin.

4 likes