Eigenlijk niemand meer vertrouwen en dan kunnen zeggen 'ZIE JE DE OVERHEID WERKT ONS TEGEN!111111 HET IS GEEN COMPLOT" 
Ze kunnen naar een school met andere niet-gevaccineerde kinderen en een niet-gevaccineerde docen of een docent die hun eigen kinderen ook niet zou vaccineren. In de bible belt gebeurt dit ook.
Dan kan je dit ook wel op kleinere schaal in de rest van NL regelen.
Ja maar dan kunnen ze natuurlijk niet profiteren van de dekkingsgraad van de wel gevaccineerde kinderen en mensen. Zo hypocriet zijn ze dan ook wel
En ik las laatst dat het raar was dat strenggelovigen Joden in New York zich niet hadden laten inenten terwijl het volgens rabbijnen en de Torah het de taak van de gelovigen was om zo goed mogelijk voor je gezondheid te zorgen.
- Alle openstaande studieschulden van iedereen die de afgelopen 15 jaar heeft gestudeerd worden kwijtgescholden door de overheid.
- Alleen jij ontvangt 30.000 euro (belastingvrij) van de overheid en dit bedrag word je overhandigd in een hamburgerrestaurant door Rutte. In het kader van BURGERS VOOR BURGERS krijgt ieder jaar een Nederlands staatsburger in een hamburgerrestaurant van de president dat bedrag uitgereikt.
0 stemmers
- Voordat je naar de huisarts mag moet je altijd een eigen cake bakken en die meenemen.
- Als je naar de kapper gaat moet je altijd een een gedicht maken en daar voordragen met minimaal 60 rijmende regels.
0 stemmers
Ik zit meestal wel een paar uur bij de kapper, heb ik ook iets te doen naast de uit elkaar vallende Vriendin van 4 maanden geleden lezen.
- Terwijl mensen ongestoord in hun tuin willen zitten deze paasdagen kom jij hun tuin binnen verkleed als geel kuikentje met een electrische heggensnaar en neem je die klus op je.
- Verkleed als paashaas kom je de tuin binnen op de paasdagen met een mand met grote eieren die geopend het geluid maken van een op hol geslagen draaiorgel op zijn hardste stand.
0 stemmers
Wat is dit voorn zieke poll Jezus 
Niemand raakt ooit meer je borsten of billen aan. Kies dus wat je het minst erg zou vinden van de twee.
(Het gaat om aanraking op een prettige/seksuele manier. Je kunt nog wel door een arts onderzocht worden of op een andere onprettige manier daar aangeraakt worden).
- Billen
- Borsten
0 stemmers
Wat jammer
Ik hoop dat je dit enigszins kunt compenseren met andere fijne dingen.
Die puistjes kan je tenminste nog uitspugen
Ik zat heel serieus te overwegen, OF er wordt nooit meer aan m’n tepels gezogen OF m’n billen worden nooit meer gespankt/ingeknepen. 
Hahah ik ging het me ook echt inbeelden.
Maar kont is meer richting ‘de plek waar het allemaal gebeurt’ dus denk dat ik daar meer seksueel gevoel bij heb.
Maar ik heb wel eens gehad dat mijn borsten niet tot amper werden aangeraakt en dat vond ik ook maar gek ‘hallo waarom raak je mijn borsten niet aan? die doen ook mee’. Vind het altijd zo grappig/leuk om te merken dat je echt billen- of borstenmannen hebt :’)
Vanaf nu bestaat jouw weekend uit
- Tijdens de openingstijden de hele tijd in de rij staan van een achtbaan van Walibi Holland. Wanneer je aan de beurt bent om in de attractie te stappen, loop je weg en sluit je weer aan achterin de rij van de meest populaire attractie.
- Van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds bedien jij een draaiorgel op een zeer toeristische plek in Amsterdam. Je mag geen geld vragen of aannemen voor je verdiensten en je speelt ook altijd dezelfde liedjes.
0 stemmers
Oh man op sommige van jouw dilemma’s durf ik echt bijna niet te antwoorden. Te bang dat het ooit een keer uitkomt haha.
- 10 broers hebben, allemaal rond jou leeftijd
- 10 zussen hebben, allemaal rond jou leeftijd
0 stemmers
Je moet iedere dag gebruik maken van een van de twee. Wat je ook doet, het blijft altijd zo vies. Hetgene wat je niet kiest, is brandschoon
- In een huis wonen met een ongelofelijk smerige badkamer, schimmel erin, poeprestjes, urinelucht, kalk aan de kranen en douche.
- In een huis wonen met een hele smerige keuken, aangeslagen aanrecht, hele vieze gootsteen met schimmelende restjes in het putje, aangekoekt fornuis en oven, plakkende stinkende kastjes, vaatwasser waar een rioolgeur uit komt
0 stemmers
- Versleten en doorgezakte bank in de woonkamer
- Versleten en doorgelegen bed in je slaapkamer
0 stemmers