- Altijd een lelijke goedkope synthetische pruik over je echte haar dragen. Type Marie Antoinette met hele overdreven pijpenkrullen.
- Altijd een gamma of unox muts dragen.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Sidenote: je kiest dus of 1 specifieke supermarkt of 1 land
Mijn droomreis zou dan een jaar duren, dan heb ik allebei
En wat als je maar een half jaar weg mag?
(Haha dit had ik eerst maar dacht ach fuck it)
edit: en je mag ook maar in 1 land blijven he. Net zoals dat je maar 1 supermarkt mag kiezen
Dan zou ik alsnog voor de reis gaan. Gratis boodschappen is ook fijn, maar ik ben toch maar alleen, en ik ken mezelf, het geld dat ik ermee zou besparen zou eerder opgaan aan uit eten, kleren, etc dan op een spaarrekening voor die reis
Ik zou denk ik dan naar noord Amerika gaan en elke staat bezoeken.
Ik ook!
Een maand geen fris of een maand geen alcohol?
0 stemmers
Ik drink het allebei niet
Haha kan niet kiezen want ik wil juist beiden
Ik drink sinds 3 maanden geen alcohol meer en vind het echt heel erg easy
Ik denk dat ik alcohol makkelijker kan laten staan dan cola.
Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd… 1 dag
Fris drink ik sowieso eigenlijk al nooit
Drink ook altijd water of thee, maar verkies wel een colaatje boven een alcoholische drank
Cola-light van half 6 in de ochtend totdat ik naar bed ga. Drink voor de vorm wel ook nog 2-3 liter water.
Ik twijfel soms echt met frisdrank (en fruitsap) dat ik er niet teveel van drink omdat ik bang ben dat het echt verrot is voor mijn tanden. Maar dat zal vast ook per gebit verschillen.
Ja dit! Ik zou echt met gemak nooit meer fris kunnen drinken. Drink het eigenlijk alleen met een borrel als ik moet rijden en geen zin heb in water, of als ik boven een bepaald bedrag bij thuisbezorgd moet komen en geen bijgerecht hoef. Geen alcohol daarentegen, dat zou me echt best wel zwaar vallen.
Ik vind verse jus d’orange, verse appelsap en smoothies echt heel erg lekker, maar ik weet niet of dat telt als fris? Maar ik zou dat wel verkiezen boven alcohol. En verder drink ik wel eens ijsthee, maar dat zou ik niet verkiezen boven alcohol