Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Fris is alles met prik toch, geen verse sapjes maar cola, fanta, sprite etc.
Ik drink het allebei nooit :grimacing:

Oorspronkelijk wel, maar de Warenwet telt bijvoorbeeld ook sportdrank, energiedrank en limonade als fris

Ik moest hier om grinniken. Eerst die pakket/bezorgbedrijven en dan random die poepvraag :’)

Ik ben echt verslaafd aan cola zero. Een maand dat laten staan zou ik lastiger vinden dan een maand geen alcohol denk ik. Al vind de keuze sowieso lastig. Stel je bent op een feestje, een hele avond fris is saai, een hele avond gedwongen alcohol is slecht voor mijn lijf (de dag erna).
Misschien word januari wel mijn alcoholloze maand en dan februari zonder fris. :’)

2 likes
  • Neuken in de keuken
  • Vrijen in de librije

0 stemmers

• Iedere dag verplicht 5 oliebollen eten en daardoor dus een ongezond eetpatroon hebben etc
  • Iedere dag tussen 8 -9 knalvuurwerk voor je huis afsteken waardoor veel kinderen niet op tijd kunnen slapen etc (je krijgt een vergunning dus geen problemen met de politie)

0 stemmers

• Je tepels geven licht en gaan loeien als sirenes als er een noodgeval is en politie/brandweer/ ambulance je zal passeren. En tevens als er gevaar dreigt orkaan/vulkaanuitbarsting/terroristische of als een kind passeert waar een amber alert voor is uitgezet
  • Je (beste) vriend zijn geslachtdeel verandert in een brandweerslang waarmee brand geblust kan worden zodra er ergens een fikkie is.

0 stemmers

• Een jaar lang dezelfde kleding dragen als ‘Barbie’
  • Een jaar lang dezelfde kleding dragen als Hillary Clinton

0 stemmers

3 likes

@anon18202522 Jouw brein is soms zo fucked up.

6 likes

We’re all fucked up. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Met welke man een relatie?
Het innerlijk van de man in kwestie is gewoon hetzelfde.

Edit: als hij slaapt kunnen zijn ogen dicht zoals bij normale mensen.

• Man met altijd wijd open ogen en een maniakale blik
  • Man met altijd halfdichte ogen en een verveelde blik

0 stemmers

1 like
  • Patat speciaal met ketchup
  • Patat speciaal met curry

0 stemmers

• Curry
  • Ketchup

0 stemmers

Mayo
Op
Alles

9 likes

Omdat ik denk dat als alle ziektes uitgeroeid worden dat niet zo goed voor de aarde is. :see_no_evil:

6 likes

A(S)I’s vind ik doodeng (genoeg boeken gelezen haha) en net wat hierboven gezegd wordt: er is al overbevolking.

2 likes

Nee, fictie, ik ben nu aan het werk maar ik zal later nog wel even kijken of ik de titels kan vinden.

Oh en qua non-fictie weet ik dat Stephen Hawking daar ook iets over geschreven heeft.

1 like

Ik hoop dat wanneer we ziektes kunnen uitroeien, mensen zelf kunnen besluiten wanneer ze een mooi en voldaan leven hebben gehad en dat je het dan op een andere manier zou kunnen beeïndigen. Ik ben het er mee eens dat overbevolking niet goed is en we geen oneindig leven moeten hebben, maar het is zo naar om mensen (onverwachts) te verliezen aan een ziekte.
Je hoort ook wel van ouderen dat ze tevreden zijn met het leven wat ze hebben gehad en dat het van hen vaak niet zo lang meer hoeft te duren, dus daarop gebaseerd denk ik ook niet dat iedereen voor oneindig leven zou kiezen. Maar leven zonder ziektes lijkt me wel heel fijn!

Maar goed, dit is ook een ideale situatie haha.

8 likes

Ik heb hier ook voor gestemd, ook al zou er een hele hoop mis voor zijn, maar puur uit angst voor de dood :stuck_out_tongue: Waar jij het mooi vindt dat wat je ook meemaakt, je de veiligheid hebt te weten dat het ooit stopt, zie ik dat zelf bijvoorbeeld helemaal anders. Ik zie dat niet als veiligheid, juist als angst haha. En misschien juist door hoe m’n leven tot nu toe is verlopen. Ik zou het dus nou net een geruststelling vinden wetende dat m’n leven voort blijft duren tot ik zelf niet meer zou willen (al kan je in jouw voorbeeld geloof ik nog wel doodgaan door ongelukken en moord geloof ik). Al denk ik tegelijkertijd wel dat dood meer beladen zal worden inderdaad.

Ja ik zei het eigenlijk verkeerd, voor mij voelt het niet als veiligheid in plaats van dat ik het in de algemeenheid niet zo zie. Als ik daadwerkelijk de keuze ooit zou moeten maken hoop ik dan ook dat mijn eigen angst niet leidend zal zijn, want ik zie ook heel goed in dus dat er ook een hoop mis zou zijn aan geen ziektes meer hebben/mogelijk eeuwig leven. Wat dat betreft lijkt mij buitenaards leven bijvoorbeeld een betere keuze.
Maar ik merk dat ik nu alweer ongemakkelijk wordt van eraan denken dat ik dat verder ook maar even niet probeer te doen haha :stuck_out_tongue:

1 like

Ja ik denk ook dat die opties net zo goed niet goed zouden zijn hoor, voelt als kiezen tussen verschillende kwaden natuurlijk, maar denk dat buitenaards leven bijv een betere optie is omdat dat lastiger is bij voorbaat te bepalen op wat voor manieren en in welke mate dat invloed zou hebben, terwijl dat bij eeuwig leven een stuk concreter in te schatten is naar mijn idee.

1 like

Maar je gaan niet alleen dood aan ziektes toch? Ouderdom, wapens en geweld bestaan in dit scenario toch nog?