Ah ja ik ging er vanuit dat sterven van ouderdom nog wel kon, dat had ik even niet als ziekte meegerekend!
#FFwantstobelieve
Maar die van ziektes uitroeien en oneindig kunnen leven; word je dan wel ouder? En takel je dan af? Want ziekte komt vaak voort uit verstoorde cellen (deling en aanmaak etc), maar dat is inherent aan ouder worden. Of blijven we allemaal 25 (qua gezondheid van cellen) maar dan wel in een omhulsel dat veel langer op aarde is?
Ik denk het meteen even serieus uit dit dilemma :p.
Soort Age of Adeline dus. Hmmm. Als ik dan nog steeds mezelf van kant mag maken, dan is het ok
Even deze omhoog omdat mensen dilemma’s posten in het persoonlijke vraag topic
- JE DOET EEN STRIPTEASE VOOR DE LEDEN VAN HET STEMBUREAU (TOT JE ONDERGOED)
- JE MAG NIET STEMMEN
0 stemmers
Bij rampeneren wel het stukje “WANT HET IS ALI (ALI) EN YES-R”(YES-R)" vervangen met mijn naam en de naam van mijn hypothetische man voor extra cringe-punten
Ik was bij een trouwerij waar dit gebeurde (niet als openingsdans trouwens hoor, gewoon tijdens het feest), en ik heb uit volle borst meegezongen
Deze was vermakelijk voor mij. Laat mijn vriend dan maar lekker strippen, want die heeft overal schijt aan en die had mijn volmacht.
- 1x per maand gaat je volle waterfles lek in je tas en je weet niet wanneer
- 1x per maand mag je de trein/bus/etc. niet uit bij de juiste halte en moet je twee uur doorrijden en je weet niet wanneer
0 stemmers
Hierbij geldt natuurlijk dat je er niet voor kunt kiezen om geen (gevulde) waterfles mee te nemen, en dat je er ook geen plastic zak omheen mag doen o.i.d. Ook geldt het dat je bijna elke dag gebruik maakt van het OV.
Oké, je mag voor de rest van je leven uit elk van onderstaande rijtjes nog maar één product eten/drinken. Wat kies je (ervan uitgaande dat je in elk geval alle benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt)?
Fruit:
- Appel
- Banaan
- Peer
- Sinaasappel
- Druiven
0 stemmers
Groente:
- Broccoli
- Wortel
- Paprika
- Spinazie
- Courgette
0 stemmers
Koolhydraten:
- Pasta
- Rijst
- Brood
- Aardappelen
- Wraps
0 stemmers
Vlees/vis/vega:
- Tofu
- Falafel
- Zalm
- Kabeljauw
- Kipfilet
- Runderreepjes
0 stemmers
Peulvruchten:
- Kikkererwten
- Linzen
- Sojabonen
- Kapucijners
0 stemmers
Zuivel en eieren (behalve de eieren ook vegan mogelijk natuurlijk):
- Yoghurt
- Kaas
- Melk
- Eieren
- Kwark
0 stemmers
Drank (water/thee/koffie mag je altijd drinken):
- Cola (light)
- Bier
- Wijn
- Ijsthee
- Appelsap
0 stemmers
Snack:
- Melkchocolade (reep)
- Paprikachips
- Engelse drop
- Stroopwafel
- Kaasstengels
0 stemmers
Als er naturelchips had gestaan, dan was dat mijn keuze geweest!
Bij koolhydraten vind ik aardappelen zo een no-brainer. Patat(friet), gebakken aardappelen, aardappelpuree, krieltjes, zelfs chips. Het is zo veelzijdig.
Dit! En als je iets pasta-achtigs wil eten kan je er zelfs gnocchi van maken
Maar brood ook toch? Bolletjes, puntjes, croissantjes, stokbrood, krentenbrood, wit brood, bruin brood, pita…
Je moet 1 dip kiezen bij je chips… Welke kies je?
- Oriental
- Knoflook
- Festival
- Cocktail
- Bourguignonne
- Ailoi
- Bacon
- Carnaval
- Fantasia
- Fiesta
- Madras
- Pate Royal
0 stemmers
https://www.duyvis.nl/assortiment/dips
(En ik zie weer een spelfout maar jullie snappen wel wat er staat )
Dat is geen optie. Nee gewoon niet stemmen dan maar eigenlijk moet je kiezen.
Ik mix zelf wel eens ketchup met mayo en wat knoflook erdoor, super lekker bij naturel chips, maar hoe heet dat?
Geen idee maar ik maak het heel af en toe wel eens voor mijzelf.
Doe dan waarvan je denkt: Dat zou ik wel binnen kunnen houden. Het is eigenlijk wel een je moet kiezen topic he.
Ik vind verse knoflooksaus of chilisaus het meest chill bij natural chips. Maar kant en klare knoflook uit zo’n tube ofzo heel goor dus ga voor aiolie (die bedoel je toch in de poll?).