Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ja dat bedoel ik haha. Te snel getypt.

1 like

Haha, ik heb nog een keer samples van iedere smaak moeten versturen. Nog altijd medelijden met de ontvanger die echt 100 zakjes per smaak ontving en er waarschijnlijk maar 1 nodig had.Ik hoop maar dat ze een leuke borrel gehad hebben om alles te proberen :smiley:

1 like

Paté???

Haha ik heb nog nooit van deze dips gehoord en vind het er heel wansmakelijk uitzien :woman_shrugging:

1 like
  • Al je posts op dit forum worden gebundeld en gepubliceerd met je echte naam erbij, en iedereen die je kent leest het
  • Je mag nooit meer gebruikmaken van het forum

0 stemmers

In de zomer draag ik al bijna elke dag Candy Yum Yum.

3 likes
  • Oorlellen tot op je enkels
  • Voortanden tot op je kin
  • Al je vingers zijn een meter lang

0 stemmers

Te weinig waardering hier voor Tim den Besten!

11 likes

:persevere: Hele vervelende jongen, als voorbeeld dit interview. https://youtu.be/0WxhvnjauZE
Nu ik hem tekens voorbij zien komen in “Drunk history” en ik vind het echt vreselijk. Al in die voorfilmpjes of hoe het ook mag heten.

1 like

Sowieso dat hele ‘drunk history’. Hi ha ho kijk mij dingen zeggen onder invloed.

Of mss mis ik wat omdat ik het niet langer dan 10 minuten aan kon.

4 likes

Het is volgens mij nog niet gelanceerd.

Mijn vraag is, wat voor punt wil jij maken met het sturen en quoten van deze video? Ik heb niks met die vent.

2 likes
  • Je hele lichaam minus je hoofd en bikiniljn/oksels worden helemaal zwart getatoeëerd (Blackout Tattoo trend). Dus t/m de nek.
  • Je hele hoofd en gezicht worden voorzien van kleurrijke little pony’s tats in kleur. Je mag je haar wel terug laten groeien maar verder mag je het niet verbergen onder de make-up.

0 stemmers

Oké, nee ik heb genoeg van hem gezien om mijn mening te vormen en te zeggen dat ik het een onprettige vent vind. Dat mag ik vinden.

Ik snap niet eens waarom je het gepikeerd noemt haha.

Dat kun je dan toch net zo goed jezelf afvragen doordat je mij quote terwijl ik zeg dat het een leuke jongen is? Ik ken dat filmpje niet. Ik vond hem vooral in de slimste mens heel leuk en in zijn interviews (Tim’s tent en in de bungalow)

7 likes

Het leest nogal gepikeerd.

1 like

Edit ik kan geen poll maken :unamused:

De Amerikaanse versie toch wel? Het is volgens mij niet een Nederlands origineel.

1 like

Fijn dat ik medestanders heb :’)
@monkeyslut Ik dacht al dat ik in jouw een medestander had! Volgens mij had jij op het vorige forum ook wat over hem gepost ofzo.
Ik vind Tim Hofman dus helemaal niet grappig. Ja wel aardige en sympathieke vent, maar ik vin Tim den Besten echt zo beetje apart en lollig en kijk daar op tv wel graag naar.
(Wat vinden de medestanders van Stefano Keizers? Die vond ik dus ook leuk in De Slimste mens terwijl velen het echt een aparte vonden)

1 like

Haha ja sorry ik reageerde zelf nogal gepikeerd. Ik vind hem gewoon kut, en vervelend praten maar misschien als ik meer van hem zie dat ik m’n mening bijstel. Ik kan me herinneren dat hij ook ooit een documentaire heeft gemaakt, staat nog vaak in m’n herinnering maar ik weet dat ik hem toen voor het eerst zag en hem vervelend vond.