Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Nooit meer kaas
  • Nooit meer orale seks (geven en ontvangen)

0 stemmers

• Elke week een bouquetroman lezen
  • Al je mailadressen en gebruikersnamen beginnen voortaan met piemelboy69

0 stemmers

• Weten hoe je dood gaat
  • Weten wanneer je dood gaat

0 stemmers

Hm heb gekozen weten hoe je dood gaat, maar stel dat is stikken in een nootje of aangereden worden als je oversteekt. Dan kun je toch nooit meer normaal die gedragingen uitvoeren :o Je hele leven lang in angst. Misschien herstel ik mijn mening tot wanneer. Mocht het dan snel zijn dan weet ik in ieder geval waar ik (geen) focus op ga leggen in de tijd die me nog resteert.

4 likes

Ik heb hier echt bij bijna elke poll gestemd op de enige persoon die ik ken :")

3 likes

Pasen:

Het paasontbijt wordt vervangen door:

• Witte puntjes (bolletjes) met (vegan/vega/vlees) knakworsten en klodders saus. De knaks bereidt je op zo’n gastankje en iedereen zit aan zo’n opvouwbare plastic/metalen picknicktafel
  • Een grote ton met druiven die je met (schone) voeten plet met de hele familie en je viert dat ochtendje pletten met wijn (die je een paar jaar daarvoor zelf had gebrouwen). Kinderen krijgen gewone druivensap.

0 stemmers

Urbi et orbi, de woorden die de paus uitspreekt, worden vervangen door:

• Ik ben toch zeker sinterklaas niet!
  • Joost mag het weten!

0 stemmers

De passion wordt vervangen door:

• Een paasverhaal die een ode is aan Tiny en Lau (Scheldend volks internetduo bekend van optuigen kerstboom)
  • Een paasverhaal die een ode is aan de Veerkampjes (De Veerkampjes was een realitysoap rond de in een Amsterdamse woonboot wonende excentrieke familie Veerkamp (inclusief Nel die veel panterprint droeg bij Man Bijt Hond.)

0 stemmers

Ik denk dat ik me bij Chandler zou gaan ergeren aan zijn constante sarcasme, Monica is me een veel te grote controlfreak, Ross omdat ik niks met hem gemeen heb, Rachel omdat ze nooit weet wat ze wil, Phoebe omdat het eerder een cartoon lijkt dan een mens, dus dan blijft Joey over haha. Al is hij niet bepaald snugger ik vind hem het liefst. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Hij zit alleen een beetje achter Rachel aan toch? Maar dat is idd minder.

• Apple verandert het design van de earpods in mini banaantjes voor in je oor. De witten zijn niet meer toegestaan.
  • E-bikes zijn niet meer toegestaan. Alleen in de vorm van electronische skelters voor volwassenen mogen ze zo de weg op.

0 stemmers

• Mensen en kinderen die niet zijn gevaccineerd (medische redenen buitengesloten) moeten worden buitengesloten van kinderopvang/scholing etc.
  • Mensen en kinderen die niet zijn gevaccineerd (medische redenen buitengesloten) moeten altijd een geel hesje dragen over hun kleding met op de achterkant “OP EIGEN RISICO”.

0 stemmers

16 likes

Niet dat ik die gele hesjes nou per se zo’n goed idee vind, maar ik vind kinderen uitsluiten van scholing wel echt heel kwalijk.

Juist ook omdat de beslissing om niet te vaccineren bij de ouders ligt en de kinderen er zo nog veel erger de dupe van worden.

4 likes

Meer als pressiemiddel dat ouders snel inzien dat ze hun eigen kinderen op verschillende manieren tekort doen. Maar misschien zijn die ouders ook al niet meer te redden omdat ze de wetenschap (en soms om geloofsredenen) spelen met de gezondheid van hun kinderen. En dan krijgen ze zeker een bijzondere vrijstelling van de leerplicht en mag moeder- of vaderlief thuis de kinderen onderwijzen. Dat is eigenlijk ook in veel gevallen geen verstandig idee ja. :’) Dan krijg je Amerikaanse praktijken waar sommige ouders zelfs zonder middelbare schooldiploma toch hun kinderen thuis mogen onderwijzen. :’) Misschien had ik beter dan kunnen doen kinderen verplicht inenten / hesje.

2 likes

Ja ik denk dat ook juist de ouders die hun kinderen niet willen vaccineren het ook wel een goed idee vinden om hun kinderen zelf thuis les te geven. Omdat ze waarschijnlijk behoorlijk ‘‘kritisch’’ zijn op het systeem / de regels / enz.

Eigenlijk niemand meer vertrouwen en dan kunnen zeggen 'ZIE JE DE OVERHEID WERKT ONS TEGEN!111111 HET IS GEEN COMPLOT" :joy:

1 like

Ze kunnen naar een school met andere niet-gevaccineerde kinderen en een niet-gevaccineerde docen of een docent die hun eigen kinderen ook niet zou vaccineren. In de bible belt gebeurt dit ook.

Dan kan je dit ook wel op kleinere schaal in de rest van NL regelen.

Ja maar dan kunnen ze natuurlijk niet profiteren van de dekkingsgraad van de wel gevaccineerde kinderen en mensen. Zo hypocriet zijn ze dan ook wel

En ik las laatst dat het raar was dat strenggelovigen Joden in New York zich niet hadden laten inenten terwijl het volgens rabbijnen en de Torah het de taak van de gelovigen was om zo goed mogelijk voor je gezondheid te zorgen.

2 likes
  • Alle openstaande studieschulden van iedereen die de afgelopen 15 jaar heeft gestudeerd worden kwijtgescholden door de overheid.
  • Alleen jij ontvangt 30.000 euro (belastingvrij) van de overheid en dit bedrag word je overhandigd in een hamburgerrestaurant door Rutte. In het kader van BURGERS VOOR BURGERS krijgt ieder jaar een Nederlands staatsburger in een hamburgerrestaurant van de president dat bedrag uitgereikt.

0 stemmers

Mijn studieschuld is wel wat meer dan 30.000, dusja, makkelijke keuze.

11 likes
  • Voordat je naar de huisarts mag moet je altijd een eigen cake bakken en die meenemen.
  • Als je naar de kapper gaat moet je altijd een een gedicht maken en daar voordragen met minimaal 60 rijmende regels.

0 stemmers

Ik zit meestal wel een paar uur bij de kapper, heb ik ook iets te doen naast de uit elkaar vallende Vriendin van 4 maanden geleden lezen.

7 likes

@Krabsalade imagine…

1 like