Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Terwijl mensen ongestoord in hun tuin willen zitten deze paasdagen kom jij hun tuin binnen verkleed als geel kuikentje met een electrische heggensnaar en neem je die klus op je.
  • Verkleed als paashaas kom je de tuin binnen op de paasdagen met een mand met grote eieren die geopend het geluid maken van een op hol geslagen draaiorgel op zijn hardste stand.

0 stemmers

1 like

Wat is dit voorn zieke poll Jezus :clap:t3:

31 likes

Niemand raakt ooit meer je borsten of billen aan. Kies dus wat je het minst erg zou vinden van de twee.
(Het gaat om aanraking op een prettige/seksuele manier. Je kunt nog wel door een arts onderzocht worden of op een andere onprettige manier daar aangeraakt worden).

• Billen
  • Borsten

0 stemmers

Ik voel toch geen opwinding bij mijn borsten, dusja.

6 likes

Wat jammer :slightly_frowning_face: Ik hoop dat je dit enigszins kunt compenseren met andere fijne dingen.

Oh haha jahoor, zie t ook helemaal niet als een gemis. Zijn gewoon grappige zachte bobbels.

3 likes

Die puistjes kan je tenminste nog uitspugen

Ik zat heel serieus te overwegen, OF er wordt nooit meer aan m’n tepels gezogen OF m’n billen worden nooit meer gespankt/ingeknepen. :frowning:

2 likes

Hahah ik ging het me ook echt inbeelden.
Maar kont is meer richting ‘de plek waar het allemaal gebeurt’ dus denk dat ik daar meer seksueel gevoel bij heb.
Maar ik heb wel eens gehad dat mijn borsten niet tot amper werden aangeraakt en dat vond ik ook maar gek ‘hallo waarom raak je mijn borsten niet aan? die doen ook mee’. Vind het altijd zo grappig/leuk om te merken dat je echt billen- of borstenmannen hebt :’)

1 like

Vanaf nu bestaat jouw weekend uit

• Tijdens de openingstijden de hele tijd in de rij staan van een achtbaan van Walibi Holland. Wanneer je aan de beurt bent om in de attractie te stappen, loop je weg en sluit je weer aan achterin de rij van de meest populaire attractie.
  • Van 8 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds bedien jij een draaiorgel op een zeer toeristische plek in Amsterdam. Je mag geen geld vragen of aannemen voor je verdiensten en je speelt ook altijd dezelfde liedjes.

0 stemmers

2 likes

Oh man op sommige van jouw dilemma’s durf ik echt bijna niet te antwoorden. Te bang dat het ooit een keer uitkomt haha.

16 likes
  • 10 broers hebben, allemaal rond jou leeftijd
  • 10 zussen hebben, allemaal rond jou leeftijd

0 stemmers

Je moet iedere dag gebruik maken van een van de twee. Wat je ook doet, het blijft altijd zo vies. Hetgene wat je niet kiest, is brandschoon

• In een huis wonen met een ongelofelijk smerige badkamer, schimmel erin, poeprestjes, urinelucht, kalk aan de kranen en douche.
  • In een huis wonen met een hele smerige keuken, aangeslagen aanrecht, hele vieze gootsteen met schimmelende restjes in het putje, aangekoekt fornuis en oven, plakkende stinkende kastjes, vaatwasser waar een rioolgeur uit komt

0 stemmers

• Versleten en doorgezakte bank in de woonkamer
  • Versleten en doorgelegen bed in je slaapkamer

0 stemmers

• In de Eftelling krijgt de Baron 1898 een Bassie & Adriaan make-over waarbij de echte aandacht uitgaat naar Baron Van Neemweggen. Her verhaal wordt zo aangepast dat jij zogenaamd voor hem werkt. Wanneer dingen fout dreigen te gaan tijdens de achtbaanrit hoor je ook ‘drommels, drommels, (en nog eens) drommels!’ uit de speakers knallen.
  • De Vogelrok wordt de Samsonrock. De vogels worden vervangen door de geliefde hond van Gertje. De attractie blijft overdekt en donker zoals ‘rock’ hoort te zijn.

0 stemmers

• uiteraard ook dat je dat nummer van samson en gert hoort tijdens de rit.
3 likes

Fulltime Personal assistent zijn van de volgende mensen:

• Gordon, Peter R de Vries, de Snollebollekes, Wendy van Dijk
  • Peter van der Vorst, Patty Brard, Rapper Sjors, Andre Hazes jr

0 stemmers

Haha dit zou echt grappig zijn

Hahahaha ahh sorry…

1 like
  • 2 weken dezelfde vieze onderbroek aan. Op dezelfde manier aandoen ook. Dus niet draaien of binnenste buiten.
  • Een maand lang dezelfde zweetstokken aan. Je mag je sokken niet uit doen.

0 stemmers

Je doet dezelfde dingen als normaal. Dus je moet in bepaalde situaties je schoenen uitdoen of je broek uit doen

Ah joh, je blaas en nieren heb je toch niet nodig

10 likes