Ja dat is waar. Misschien van vieze zweet sokken ook wel? Geen idee haha
- Koude slaapkamer
- Koude woonkamer
0 stemmers
- Warme slaapkamer
- Warme woonkamer
0 stemmers
Ik heb ooit een aantal nachten bij een huisgenoot in bed moeten slapen vanwege muizen, ik wilde dat hij 's nachts het raam een beetje open had en hij wilde dat niet. Toen we het raam een beetje open hadden 's nachts zei hij 's ochtends dat hij daardoor helemaal stijf was en oh wat een pijn. Ja slaap maar weer lekker verder met de verwarming aan in een ruimte van 20m2.
Dat eerste klinkt als een droom
- Meedoen aan Lama Gezocht! en een nieuwe lama worden
- Meedoen aan K3 zoekt K3 en een nieuw K3-lid worden
0 stemmers
Ik dacht in eerste instantie een lama zoals het dier lama en ik was echt veel te enthousiast
Moet je wel aan je spuugskills werken
Mijn geschiedenis leraar was heel jong en ik had een beschamende crush op hem dus ehhh makkelijke vraag dit haha
Zolang het spugen met speeksel is en niet als overgeefsel; I got u
Hahaha precies dit. Geloof dat zo ongeveer de halve school een crush op hem had hahah.
Ik had een jonge lerares maar ze mocht me op de een of andere manier nooit. Ik wil best met haar in een bed liggen, pak ik ook alle dekens af en zal ik niet voorzichtig draaien
Ik had de meest gore, stinkende geschiedenis leraar ooit, no fucking way dat ik naast zijn stinkende shag handen en gore adem ga slapen.
Ik denk dat voor mij de uitkomst bijna hetzelfde is. Mijn ene geschiedenislerares was echt een lopende asbak en zweetteef dat ik zelfs een uitgebreide douchesessie na een nachtje slapen in dezelfde twijfelaar nog enorm zou stinken.
Ik had ook een super leuke geschiedenisleraar! Had geen crush op hem zoals veel anderen, maar was echt een toffe gast (én goed in lesgeven trouwens). Niet zo moeilijk dus
Hntm omdat ik er dan toch al na de voorrondes uit lig, want geen model, en dan verder kan gaan met mijn normale leven :’)
Ik legde dit dilemma aan m’n vriend voor. Vraagt hij bloedserieus: ‘hmm… mag ik de vellen wokken?’
Waarom dacht ik dat jouw vriend het had over Patricia’s vellen?? Omg
Je moet kiezen. Je mag een nieuwe tat laten zetten.
- Een zeer grote frikandel XL speciaal op een minder opvallende plaats die makkelijk te verbergen is (bijv. op je rug, bovenbeen, buik)
- Klein het woord ‘bossche bol’ op een opvallendere plaats. Bijvoorbeeld op je pols of achter je oor.
0 stemmers
Hoe kom jij toch steeds op je dilemma’s en vragen?!?
- Voor altijd boos zijn
- Voor altijd verdrietig zijn
0 stemmers