Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik denk dat net altijd boos zijn je je omgeving veel meer hebt en mensen daardoor afstand nemen. Verdrietig zijn is ook niet tof, maar daar schaad je iemand anders minder mee lijkt mij en maakt je nog een ok mens om mee om te gaan.

3 likes

ik vind boosheid wel makkelijker om even te parkeren, als ik met anderen ben terwijl verdriet me veel meer overneemt. Maar dat zal ook aan mijn karakter liggen.

5 likes

Je moet een nieuwe achternaam kiezen

• Borst
  • Slager

0 stemmers

Heet je liever _____ windjes of _______ naaktgeboren?

• Windjes
  • Naaktgeboren

0 stemmers

1 like

anders, namelijk zo’n hysterisch kralengordijn

38 likes

Vriend: ‘ik weet niet wat ik ben, maar jij zou een fraudeur zijn’ - padum tssjj :’)

(Snap je ‘m, vrouw-deur) :weary:

20 likes

Lastig Dillemma:

• Nooit meer muziek kunnen luisteren
  • Nooit meer tv/series kunnen kijken

0 stemmers

• Je bent een jaar de achtergrond danseres van Hatari dus ook zo gekleed die meededen aan het songfestival en krijgt daar 50.000 euro voor. Tijdens promodingen loop je er ook zo bij.
  • Je behoudt je normale leven + baan maar moet het hele jaar rondlopen met onderstaand kapsel en krijgt daar 10.000 euro voor.

0 stemmers

2 likes

Ik draag toch al nooit gestreken kleding. Ik heb überhaupt nog nooit iets gestreken. Heb ooit wel een strijkijzer gekocht maar dat zit nog in de oorspronkelijke verpakking :sweat_smile:

12 likes

Dilemma op dinsdag:

• Je onthoudt alles maximaal een dag
  • Je moet elke avond elk gesprek wat je over de hele dag hebt gevoerd uitschrijven

0 stemmers

Altijd een super koud huis of altijd een super warm huis?

• Koud
  • Warm

0 stemmers

Na afgelopen zomer zou ik nooit voor een super warm huis kiezen. Je kon amper binnen zijn, alleen stil zitten met de ventilator aan op het hardst en dan droop het zweet alsnog langs je lichaam.

3 likes

Precies dit!
In een superkoud huis kan je tenminste nog functioneren en het zelf warm maken met extra kleding, dekentjes, kaarsjes etc.

4 likes
  • Ingezet worden om schapen te verlossen (van hun lammetjes)
  • Ingezet worden om de nagels van katten te knippen

0 stemmers

• Je moeder is Caroline Tensen
  • Je moeder is Patty Brard

0 stemmers

• Jij maakt dagelijks extreem vieze dixies schoon die gebruikt zijn op festivals. (Niet met een grote straal water)
  • Je bent persvoorlichter van een plofkippenbedrijf en moet dagelijks een goed woordje doen voor het bedrijf in de media.

0 stemmers

Gewoon een ode brengen aan de hamsterdance en het komt helemaal goed. :wink:

1 like
  • Je mag alleen nog maar andere mensen dingen cadeau doen van de action.
  • Jij mag van anderen alleen nog maar cadeaus ontvangen van de action.

0 stemmers

• Een week lang dezelfde onderbroek dragen.
  • Een week lang dezelfde sokken dragen.

0 stemmers

Ik heb ooit eens twee weken intern gezeten bij een schapenboer om schapen te verlossen en dat was echt de leukste stage ooit! :hugs:

3 likes
  • Op je werk scheur je uit je broek in het bijzijn van al je collega’s en werkgever. De scheur mag je niet verbergen (dmv een vest bijv) en hier moet je de hele dag mee rondlopen. In de pauze wandel je altijd naar de winkel. Toevallig had je vandaag een pokémon onderbroek aan.
  • Je zit in de trein onderweg naar een vrijgezellenfeestje. Daar heb je ook allerlei spullen van bij. Per ongeluk stoot je tegen een mega grote balllon met piemelconfetti erin waardoor de ballon klapt. Hierdoor zit de coupé vol met piemelconfetti. Je moet 2,5 uur op dezelfde plaats blijven zitten en mag dit pas opruimen wanneer jij bij de eindbestemming bent.

0 stemmers

1 like

Ik dacht direct, dezelfde sokken natuurlijk. Terwijl ik op dit moment met de blote kut in m’n broek zit.

6 likes