Je moet kiezen-topic (Deel 1)

B is voor mij echt goals :’)

2 likes
  • Nooit meer fietsen
  • Nooit meer autorijden

0 stemmers

• Terug in de tijd naar 1819
  • Naar de toekomst van 2219

0 stemmers

• Je moet iedere maandagochtend op je werk (en als je niet werkt studie en als je niet studeert, een verzorgingshuis in de buurt) een 15 minuten durende presentatie geven over een dier. Je mag hiervoor alleen Wikipedia en Encarta (RIP) als bron gebruiken. En ieder week een ander dier kiezen.
  • Je moet iedere vrijdag op je (werk, studie of indien beide niet van toepassing is een lokaal kinderdagverblijf) met mensen die daar zijn 3 potjes jeu de boules spelen voordat je naar huis mag

0 stemmers

Haha ik wil dit allebei! Hoe tof is het als je werkweek begint met een presentatie over een dier (kun je lekker lachen) en je werkweek afsluit met potjes jeu de boules en vrijmibo met collega’s

27 likes

Ik geef op maandagochtend college en ik denk dat de studenten met hun katerhoofd een presentatie over een dier leuker en relaxter vinden dan de normale stof :joy:

8 likes

Ik haaaaaaaat presenteren. Maar ja 15 min af van mijn werktijd en het is tijdens werk. Dus de keuze was snel gemaakt :sweat_smile:

• Je bent de organisator van een rondreizend foodfestival waar alleen voedsel en drinken wordt aangeboden die beginnen met de eerste letter van jouw roepnaam.
  • Je bent de organisator van een rondreizend foodfestival waar mensen zelf tafels en stoelen moeten meenemen en een poging wordt gedaan om de langste ‘kringverjaardag’ van de wereld te organiseren.

0 stemmers

Deze was te makkelijk :joy:

1 like

Mojito’s, margaritas, mozarellasticks en een mcflurry toe. Groot succes denk ik zo.

16 likes

Voeg daar maanzaadbroden, maïskoekjes, mangoijs, mona-toetjes, martini’s en marsepein aan toe en het feest is compleet.

7 likes

Ik kwam niet verder dan mandarijnen,:see_no_evil:dus daarom had ik voor die andere gekozen, maar dit klinkt inderdaad goed.

5 likes

Wat een fantastisch idee! Sashimi, sauzijzenbroodjes, soto ajam, spaghetti vongole, spinazie-ricotta canneloni. Ik zie het helemaal zitten.

6 likes

En dan Sprite, Schweppes, Smirnoff, slush puppies erbij en sinaasappelsap voor bij het eten :wink:

3 likes

Chips, chocolade en cola. Lijkt me fantastisch :heart_eyes:

6 likes

ijs en inktvis… Ik kom niet veel verder. IJs is het wel waard

2 likes
  • Je draagt een jaar lang elke dag sneakers die zijn uitgezocht door Gregor. (Dat is deze man: https://instagram.com/gregor?igshid=16bzcgkyb1osw)
  • Je moet een halfjaar naar Bali om daar te werken (typwerk). Je mag je verblijf niet verlaten, maar er is wel een bescheiden stenen tuin met zwembad aanwezig.

0 stemmers

1 like

Voor het eerst dat ik echt niet kan kiezen.

2 likes

ik gok dat ik met zo’n slaappil totaal niet functioneer overdag. Aan red bull kan ik wel wennen denk ik, drink sowieso al best veel koffie, dus een beetje cafeine kan ik wel aan :stuck_out_tongue:

2 likes

haha oh ik zie nu dat ik helemaal niet goed gelezen had, ik dacht dat alleen mensen met een naam die met dezelfde letter begint zouden mogen komen eten en drinken :confused:

mag bij de a alles qua alcohol? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik snap de keuze voor half jaar op Bali opgesloten zitten niet, dat is toch gewoon een luxe gevangenis :crazy_face:
Ookal zou ik een jaar lang crocs moeten zou ik dat zonder twijfelen kiezen.

7 likes