Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ja maar echt dit klinkt perfect om even te detoxen where can I sign up

2 likes
  • Altijd op vakantie in Europa
  • Alleen nog maar op vakantie buiten Europa

0 stemmers

Inclusief bijbehorende kosten en bij de eerste optie dus ook niet op vakantie/weekendje weg in eigen land

Europa heeft zo intens veel moois te bieden :heart:

12 likes

Helemaal mee eens!

mijn familie woont buiten europa :sob:

Aw nee!! Dan snap ik dat je daarvoor kiest, maar wel zuur dan aangezien je ook wel eens ergens anders erop uit wil

• Meedoen aan The Bachelor maar in dit geval ben jij de bachelor en proberen allemaal FvD-leden en Thierry jouw hart te veroveren. In de laatste aflevering geef je aan jezelf een groot plezier te doen en lekker single te blijven. Je kan immers nog altijd plaats nemen achter het aanrecht.
  • Je doet mee met dancing with the stars en jouw danspartner is Geer Wilders. Met hem dans je onder meer de chachacha, de tango en de Weense Wals en tig andere dansen in pakjes met die meeuw van ze.

0 stemmers

1 like

Na aanleiding van de opmerkingen van Caroline en Olcay over dikkere vrouwen en sportkleding:

• Je krijgt een wekelijks terugkerende rubriek op RTL Boulevard waarin je met behulp van paparazzishots de BN’ers hun sportkleding recenseert.
  • Je brengt een sportlegging merk op de markt voor vrouwen van alle maten die je Superstylish noemt. Met als slogan dat “niemand meer trashy naar de sportschool hoeft te gaan”.

0 stemmers

Lijkt me echt supertof om als ijscovrouw met een gek busje de hele wereld rond te gaan met betaalbare ijsjes en daar mijn reis mee te bekostigen :heart_eyes:

7 likes

Oehh ja! Dan reis ik je wel achterna om je ijsjes te recenseren!

3 likes
  • Iets erover heen smeren heeft geen nut:
  • In het donker geef jouw huid altijd fel licht.
  • Als het 25 graden of warmer is kleurt je huid knaloranje.

0 stemmers

Ben ik altijd het zonnetje in huis :innocent:

1 like

Lijkt me best nog grappig
tumblr_olwwywUOEq1vbcnq8o1_500

10 likes
  • Je mag alleen nog sex hebben in het pikkedonker zonder geluid te maken
  • Je mag alleen nog sex hebben in/op een vervoersmiddel

0 stemmers

• Alle zwangere vrouwen moeten tijdens hun zwangerschap iedere week 5 potten augurken opeten
  • Alle zwangere vrouwen moeten tijdens hun zwangerschap dagelijks van 9 tot 5 een tweedehands kriebelende wollen trui dragen.

0 stemmers

Je moet tijdens je zwangerschap verplicht elke week:

• Een sigaret roken
  • Een glas wijn drinken
  • Een zak drop eten
  • Rauwe vis van de supermarkt of Thuisbezorgd eten

0 stemmers

Ik heb in een ijssalon gewerkt en het was het meeste afschuwelijke baantje wat ik heb gehad

Wat is er mis met een zak drop dan? Of snap ik deze gewoon niet haha

Haha was n.a.v. Stel je persoonlijke vraag topic, schijnt ook slecht te zijn

Tijdens een zwangerschap eenmalig

• Bungeejumpen
  • Boxing stars duel

0 stemmers