Morgen wordt het 35 graden, wat doe je aan naar werk? Je moet kiezen.
(Allemaal van Weekday overigens, mocht ik iemand geïnspireerd hebben).
Morgen wordt het 35 graden, wat doe je aan naar werk? Je moet kiezen.
(Allemaal van Weekday overigens, mocht ik iemand geïnspireerd hebben).
De outfit die je hierboven hebt gekozen:
0 stemmers
Ik heb mijn keuze gebaseerd op cameltoe zichtbaarheid
Ik ga met zulk weer echt niet in trui of blazer lopen. En heb het liefst mijn buik bedekt. Daarom mijn minder populaire keuze.
Nooit gedacht dat ik voor een rok zou kiezen. Maar ik ben allergisch voor leggings en fietsbroekjes.
Ik op tepelpiercing zichtbaarheid
Krokodillen trekken je onder water en verzuipen je, dat lijkt me echt de meest nare manier om te sterven. Dan liefst de tijger, die gaat voor je nek, dus is meteen voorbij.
Ik las ‘je sterft sowieso’ pas te laat haha dus dacht ach een varken kan ik misschien nog wel aan
In welk voorwerp mogen ze je as bewaren? Je moet kiezen:
0 stemmers
De volgende Nederlandse minister president is een
0 stemmers
De volgende Britse politicus die Brexit in goede banen moet leiden (of lijden :P) is een
0 stemmers
De volgende Republikein die moet streden tegen de democratische inzending in Amerika is een
0 stemmers
Voortaan staat er op de cover van de LINDA een
0 stemmers
Anna Nooshin spreek het volgende dier in in een nieuwe tekenfilm:
0 stemmers
Het logo van de Action wordt een
0 stemmers
0 stemmers
Die eerste optie is gewoon mijn realiteit dus ja owning it
Nee joh juist een mens om te weten dat hij goed gestraft zal worden voor het plegen van een moord. Als je mij vermoord zijn er consequenties en ondanks dat ik dan al dood ben wil ik toch iemand zijn leven verpesten. Bij een dier is dat moeilijk.
Wel een interessante discussie. Lijkt mij juist dat nabestaanden dan iemand de schuld kunnen geven en de dader ook daadwerkelijk gestraft kunnen zien worden helpt om het te verwerken. (Al is het misschien ook puur egoïstisch gedacht van mij dat als iemand mijn (+ leven van nabestaanden) verpest, hijzelf ook gestraft moet worden). Al zie ik ook wel in dat een dier misschien makkelijker vergeven is omdat het inderdaad dan eerder een ongeluk is.
Je huisdieren zijn…(je hebt er 10 en ze mogen niet in een terrarium)
0 stemmers
Grote harige spinnen zij sowieso lief
Elke dag
0 stemmers
Elke dag
0 stemmers
Je moet vanaf vandaag tijdens elk oranje evenement (koningsdag, ek’s, wk’s etc) een oranje voetbalshirt aan. Welke kies je?
0 stemmers
Een voetbalshirt van een ander land waarvan de kleuren me beter staan.
LANDVERRADERT
0 stemmers
0 stemmers