Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Morgen wordt het 35 graden, wat doe je aan naar werk? Je moet kiezen.

(Allemaal van Weekday overigens, mocht ik iemand geïnspireerd hebben).

3 likes

De outfit die je hierboven hebt gekozen:

• Super leuk! Zou ik sowieso dragen naar werk
  • Leuk, dit zou ik niet dragen naar werk maar wel in m’n vrije tijd
  • Verschrikkelijk, maar ik moest kiezen he

0 stemmers

1 like

Ik heb mijn keuze gebaseerd op cameltoe zichtbaarheid

7 likes

Ik ga met zulk weer echt niet in trui of blazer lopen. En heb het liefst mijn buik bedekt. Daarom mijn minder populaire keuze.

1 like

Nooit gedacht dat ik voor een rok zou kiezen. :rofl: Maar ik ben allergisch voor leggings en fietsbroekjes.

Ik op tepelpiercing zichtbaarheid :grimacing:

1 like

Krokodillen trekken je onder water en verzuipen je, dat lijkt me echt de meest nare manier om te sterven. Dan liefst de tijger, die gaat voor je nek, dus is meteen voorbij.

10 likes

Ik las ‘je sterft sowieso’ pas te laat haha dus dacht ach een varken kan ik misschien nog wel aan

28 likes

In welk voorwerp mogen ze je as bewaren? Je moet kiezen:

• Een enge clownspop die op IT lijkt
  • Een urn in de vorm van Trump met een rode petje met daarop ‘Make AMERIKA AGAIN’

0 stemmers

De volgende Nederlandse minister president is een

• Kapibara
  • Neusaap

0 stemmers

De volgende Britse politicus die Brexit in goede banen moet leiden (of lijden :P) is een

• Teek
  • Eikenprocessierups

0 stemmers

De volgende Republikein die moet streden tegen de democratische inzending in Amerika is een

• Gnoe
  • Aardvarken

0 stemmers

Voortaan staat er op de cover van de LINDA een

• Miereneter
  • Kipduif

0 stemmers

Anna Nooshin spreek het volgende dier in in een nieuwe tekenfilm:

• Veenmol
  • Naakte molrat

0 stemmers

Het logo van de Action wordt een

• Blobfish
  • Zilvervisje

0 stemmers

2 likes
  • Wonen in de Kalverstraat boven 1 van de drukste winkels. Je huis is groot genoeg maar het is altijd wel tussen 6 uur sochtends en 10 's avonds rumoerig. Als je de deur achter je dichttrekt sta je altijd omringt door toeristen en dagjesmensen.
  • Wonen ergens in een dorpje in Drenthe in een klein dorpje waar nog 40 mensen wonen die allemaal bejaard en conservatief zijn. Om naar een supermarkt of fatsoenlijke winkel te komen moet je minstens 25 minuten met de auto (zogenaamd) en alleen op sommige momenten rijdt er 1 buus per uur. (hooguit 6 bussen per dag). Je huis is even groot als het voorbeeld hierboven.

0 stemmers

Die eerste optie is gewoon mijn realiteit dus ja owning it

1 like

Nee joh juist een mens om te weten dat hij goed gestraft zal worden voor het plegen van een moord. Als je mij vermoord zijn er consequenties en ondanks dat ik dan al dood ben wil ik toch iemand zijn leven verpesten. Bij een dier is dat moeilijk.

4 likes

Wel een interessante discussie. Lijkt mij juist dat nabestaanden dan iemand de schuld kunnen geven en de dader ook daadwerkelijk gestraft kunnen zien worden helpt om het te verwerken. (Al is het misschien ook puur egoïstisch gedacht van mij dat als iemand mijn (+ leven van nabestaanden) verpest, hijzelf ook gestraft moet worden). Al zie ik ook wel in dat een dier misschien makkelijker vergeven is omdat het inderdaad dan eerder een ongeluk is.

Je huisdieren zijn…(je hebt er 10 en ze mogen niet in een terrarium)

• Eikenprocessierupsen
  • Veenmollen
  • Tarantulas

0 stemmers

Grote harige spinnen zij sowieso lief :heart_eyes:

4 likes

Elke dag

• Je teennagels lakken
  • Je vingernagels lakken

0 stemmers

Elke dag

• Je haar in een knot
  • Je haar in een staart
  • Je haar in een vlecht

0 stemmers

Je moet vanaf vandaag tijdens elk oranje evenement (koningsdag, ek’s, wk’s etc) een oranje voetbalshirt aan. Welke kies je?

• Een voetbalshirt van het mannenteam
  • Een voetbalshirt van het vrouwenteam

0 stemmers

Een voetbalshirt van een ander land waarvan de kleuren me beter staan.

14 likes

LANDVERRADERT

8 likes
  • Je mag alleen mensen nog kaarten met cavia’s sturen
  • Je mag alleen nog mensen een kaart met Jody Bernal op zijn scooter sturen

0 stemmers

Deze is dus van hatari

• Alleen nog maar een oranje tracksuit mogen dragen van het Nederlandse vrouwenvoetbalteam
  • Alleen nog een HATARI tracksuit mogen dragen (die ijslandse eurovision inzending) mogen dragen.

0 stemmers