Euhhh nu ben ik wel benieuwd naar die specifieke foto van Jody Bernal
Die cavia kaart is vooral leuk als er iemand dood is… en dan met de tekst: mijn cavia is doder dan de jouwe…
Kies een nieuwe woonplaats:
- Rosmalen (NB)
- Valkenburg (LI)
- Axel (ZE)
- Driebruggen (ZH)
- Amerongen (UT)
- Medemblik (NH)
- Ketelhaven (FL)
- Winterswijk (GE)
- Vriezenveen (OV)
- Meppel (DR)
- Drachten (FR)
- Winschoten (GR)
0 stemmers
Waarom heb je voor deze plaats gekozen?
- Familie woont dichtbij
- Werk is dichtbij
- Leuke plaats
- Provincie klinkt gunstig
- Anders
0 stemmers
- Een lepel Nutella likken
- Een lepel pindakaas likken
- Niks likken
0 stemmers
Je favo stranger things kind
- Mike Wheeler
- Eleven (“El”)
- Dustin Henderson
- Lucas Sinclair
- Will Byers
- Max
- Ik kijk geen Stranger Things / geen favo kind
0 stemmers
Een lepel pindakaas is best vaak mijn ontbijt!
nee je moet kiezen
Als je een tepelpiercing hebt of moest hebben?
- (liever) links
- (liever) rechts
- (liever) allebei
0 stemmers
- Je (laatste) vriend(in) moet altijd een hele strakke broek dragen waar je alles ziet
- Je (laatste) vriendin moet altijd een goedkope grijze joggingbroek dragen met vieze vlekken
0 stemmers
- Selderie
- Koriander
0 stemmers
Gefeliciteerd, je bent de winnaar geworden van een van onderstaande televisieprogramma’s. Je hebt het programma (op misschien wonderbaarlijke wijze) gewonnen op basis van je huidige vaardigheden. Welke kies je?
- Project Rembrandt
- Holland’s Next Topmodel
- The Voice of Holland
- Het Eurovisie Songfestival
- Expeditie Robinson
- Heel Holland Bakt
0 stemmers
Had eerst gedachteloos ESF gestemd omdat ik daar zoveel van hou en aardig kan zingen, maar toen bedacht ik me dat ik de stage presence van een beschimmelde boterham heb. Helaas.
Hollands next topmodel winnen klinkt leuk maar ik heb te vaak gelezen dat de modelleb dan achteraf een kleinere geld prijs winnen of andere dingen niet krijgen.
Je moet altijd een beetje op de Ariane Grande toer gaan. Wat draag jij elke dag na het opstaan?
- Altijd je haar in een heel strakke paardenstaart met een enorm lange en zware nepstaart tot je kont
- Altijd over the knee boots dragen met een hak van 9 cm.
- Altijd een oversized sweaterdress dragen lengte zie poes net niet die bovendien altijd van je schouders afzakt
0 stemmers
Kies een remake:
- Ernst, Bobbie en Kanye West
- Trafassi & Adriaan
0 stemmers
Ik ga stuk hahahahaha hoe kom je dr op
Ik moet hardop lachen omdat ik nu ernst, Bobbie en Kanye west echt voor me zie .
Jouw polls zijn echt top.
Naar aanleiding van andere topics
Als je getrouwd bent:
- draag je altijd een (of je) trouwring als neuspiercing
- draagt je partner regelmatig een trouwring als cockring
0 stemmers
- Je wordt altijd op tijd gewekt door een bejaarde die trompet speelt
- Een aantrekkelijke instagrammer in sexy ondergoed dient altijd je ontbijt op.
0 stemmers
Sorry hoe is die tweede een dilemma? Ontbijten zonder moeite te doen én een aantrekkelijke persoon die het voor je doet? Sign me up!
Wakker worden van trompetgeluid lijkt mij 1 van de minst rustige manieren die er maar bestaan. Zelfs als het dilemma was geweest: ontbijt op bed door een bejaarde of sexy Instagrammer met trompet, was ik voor het ontbijt van de bejaarde gegaan
Ja hier ga ik dan weer wel voor de bejaarde. Ik ben ‘s ochtends nog niet klaar voor vaderlandsliefde op trompet.
Nee je hebt niets te kiezen. Iemand zoals Gaby Blaasser die vaak over de top poseert bij de koelkast komt dan je ontbijtje brengen. Al had zijn beter misschien vanwege haar achternaam de Instagrammer kunnen zijn die met een trompet langskomt a la @midheavenmoon 's poll.
Als zomerbaan wanneer het 3 maanden 30 gaden is :
- Knip je bij mensen de heg in zeer sexy ondergoed en op die manier maai je ook het gras.
- Werk je voor een kleinschalig attractiepark en moet je overdag altijd verkleed als beer rondlopen. Je mag wel de hele tijd buiten je pauze water drinken en dan met een rietje zodat je niet je hele pak uit hoeft te doen.
0 stemmers