- Een vraag die je normaal altijd beantwoordt met ja beantwoord jij altijd met mmmm.mmm.mmmm.mm.
- Vragen waarop je nee wil antwoorden beantwoord jij met nein nein nein zoals in de film der Untergang over Hitler waar ook veel memes over zijn
0 stemmers
0 stemmers
Ook dit doe ik allebei al.
Maar dat wist ik al lang. 
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Green Lizard, dat is lang geleden. Vond ze destijds wel heel leuk, maar vind Lizzo toch nog steeds leuker.
Ging meteen even googlen, en blijkt dat ik dit nog steeds bijna helemaal mee kan zingen 
Oh ik dacht dat green lizzard gewoon een diertje was.
Misschien bedoelde Vanya dat ook wel en ging mijn oma-brein geheel de verkeerde kant op naar een bandje uit begin 2000? Either way is Lizzo sowieso de goede keuze 
Nee dat is pikachu. Green lizzard een band. De trut hurts.
Oh ik had juist gekozen voor middelbare schooljaar omdat ik de mensen heel gezellig vond haha, maar zelfs zonder mensen liever geen basisschool denk ik
Oohh maar ik wil juist met klasgenootjes een jaartje kleuterklas overdoen 
Oh zou ik best leuk vinden! Ook met klasgenoten trouwens, maar als het gaat om vakken; ja ik denk dat ik best goed zou kunnen zijn in bepaalde vakken als ik eens goed mijn best deed. En aan sommige dingen zou ik nu ook nog wat hebben, heb best vaak dat ik denk ‘Oh ja dat heb ik ooit geleerd maar weet ik niet meer’.
Als je nu als kleuter de hele schoolcarrière overnieuw moest doen:
0 stemmers
Wat eet je liever van iemands lijf
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Zuurkool in mn nek lijkt me best cool.
vind een mooie bowl ramen best a e s t h e t i c
Vroeger zeiden ze toch wel eens dat iemand “nog een jaartje extra mocht kleuteren” als je op je 5e niet zo slim was.
Ik denk dat ik nog steeds baat zou hebben bij een jaartje kleuteren. Lekker op prikmatjes met een prikpen figuren maken, beetje aan de slag met de waterbak, nattige Liga eten na stiekem lijm eten in de speelhoek.
omw brb ff afspraak inplannen
0 stemmers
Je gaat trouwen:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers