Ja dit plus ik ben ts lui om zelf steeds mn onderbroeken in een water koker te koken.
Ja dit en wat @ellegirltalk zegt, plus, alle bacteriën die in onderbroeken zitten, zitten toch ook op toetsenborden, in de trein etc. Kan er niet echt wakker van liggen eerlijk gezegd, tenzij er nog een halve drol in drijft ofzo.
Als je hem dan aanzet kook je die bacteriën toch gewoon weer weg
- Je mag alleen nog pakketten en post aannemen in je ondergoed.
- Wanneer een mannelijke postbezorger iets komt brengen, geef je die persoon altijd een schone witte onderbroek (whitey tightys). Onder het motto een ongelukje zit in een klein hoekje. (Zoals sommige ouders vroeger je een extra onderbroek meegaven i.v.m. de kans op ongelukjes)
0 stemmers
- Een week lang met Wendy van Dijk doorbrengen 24/7
- Een week lang met Katja Schuurman doorbrengen, 24/7
0 stemmers
Je moet continu bij hen zijn en met hen omgaan.
liever iets te veel wijntjes dan coke moeten snuiven
Maar wacht. Dat doen ze allebei toch?
- Een dag werken als verhuizer voor een verhuisbedrijf met Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee.
- Een dag pakketjes rondbrengen voor PostNL met Gordon.
0 stemmers
Als je overleden bent:
- Word je lichaam op een stoel gezet opgeblazen met explosieven in de naam van de wetenschap.
- Word je lichaam onderdeel van BODY WORLDS en tentoongesteld als anatomisch exemplaar.
0 stemmers
ik stemde op Maxima maar ik vond de uitslag zo zielig voor Wim-Lex dat ik mijn stem heb aangepast.
Ik vind onze koning ook geweldig, zo’n lieverd, maar ga wel voor Máxima vanwege oa haar stijl en vrolijke uitstraling.
- Maxima
- Michelle Obama
0 stemmers
- Willie Wartaal
- Willie Alexander
0 stemmers
- Alle kleine dieren op de wereld zijn groot
- Alle grote dieren op de wereld zijn klein
0 stemmers
Easy. Liever een mini olifant dan een mega spin.
Moet er niet aan denken om een boze bij van een meter groot te moeten ontwijken.
Ik zie gelijk een mega mug voor me die mensen in 1x helemaal leegzuigt hahahaha
- Je moet iedere dag een heel flesje parfum gebruiken
- Je moet iedere dag een hele fles deo onder je oksel spuiten.
- Je moet iedere dag een hele fles haarlak/gel in je haar doen
0 stemmers
- Een mega grote kont
- Mega grote borsten
0 stemmers
- Geen kont
- Geen borsten
0 stemmers
Ik heb gestemd op kleine dieren zijn groot omdat mijn teckel dan groot zou zijn.
- Celine Dion is deel van je leven en om je te wekken voor je werk/school zingt ze het epische stuk van It’s All Coming Back To Me Now. Wanneer je gaat badderen zingt ze stukjes van My heart Will Go On vanuit een andere kamer.
-
- Meatloaf is deel van je leven. Als je (toekomstige) partner en jijzelf zich naar het slaapvertrek begeven zingt hij een stukje van I’d Do Anything For Love in een andere kamer. Bij het opstaan zingt hij een stukje van Paradise by the Dashboard Light.
0 stemmers