Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Achter elke zin die je zet moet je deze emoticon :+1: gebruiken
  • Achter elke zin die je zet moet je deze emoticon :slightly_smiling_face: gebruiken

0 stemmers

1 like
  • Ieder bericht eerst beginnen met een losse :eggplant:
  • Ieder bericht eerst beginnen met een losse :peach:

0 stemmers

Als iemand het overduidelijk maakt dat ik zijn/haar BEC ben, dan is diegene ook gelijk mijn BEC. Ik kan echt niet tegen mensen die vallen over elke zucht van mij.

5 likes

hardop moeten lachen hierom

3 likes
  • Je bent toiletpsycholoog. Als het bij televisieprogramma’s over toiletten of toiletbezoek gaat, word jij er altijd bijgehaald. Jij kan op basis van de grote boodschap en het toilet zelf opmaken hoe het met iemand gaat.
  • Je hebt een Youtube-kanaal als moddereter waarin je mensen vertelt over je levensstijl. Dat je graag dagelijks wat modder eet zo blijf je jong en je piepers ook kookt in de modder. Bovendien ben je modderguru iemand die kleimaskers etc test modderbaden tutorials maakt en test voor liefhebbers.

0 stemmers

• met klotsende okselsscheten het wilhelmus spelen
  • Für Elise kunnen spelen met windjes die je laat

0 stemmers

ja okselscheten

1 like
  • Je achternaam veranderen in baudet
  • je achternaam veranderen in trump

0 stemmers

1 like

Dacht even dat je met moddereter moderator bedoelde.

21 likes
  • Als jet het over broers of zussen hebt, moet je altijd het woord brussen gebruiken. Siblings en andere alternatieve zijn verboden.
  • Bert Brussen intervieuwt je en dat komt op de voorprogramma van de telegraaf.

0 stemmers

‘Brussen’ bestaan, zie: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brus_(mantelzorg)
Of bedoelde je dat juist?

I know, maar ik vind het een verschrikkelijk lelijk woord.

Of je gaat all the way en noemt het een intervu!
Hallo waarom wordt dit geen filmpje?

https://youtu.be/wpiUNZ-4lw0

7 likes

Prima! Groetjes de toiletpsycholoog

3 likes

Ik weet niet Bert Brussen is, maar hij mag me gerust interviewen!

• Gerda Haver tongen
  • Met Thierry naar bed

0 stemmers

2 likes

Met Haver tongen hahahaha

2 likes

:raising_hand_woman:t2:

1 like
  • Je bent verslaafd aan pijnboompitten en zonnebloempitten. Iedere dag eet je van elk soort 100 gram.
  • Je bent verslaafd aan een vluggertje voor een rood stoplicht. Dit moet je elke week 1 x doen om het uit je systeem te krijgen.

0 stemmers

• Netflix
  • Spotify

0 stemmers