- Anna Nooshin presenteert het songfestival
- Duncan Laurence opent het songfestival met het smurfenlied samen met Vader Abraham
0 stemmers
0 stemmers
vader abraham mag van mij nooit meer in de buurt komen van het songfestival.
Je gaat trouwen:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Hahaha ik heb deze clip nooit heel bewust gezien echt love the 90s fashion fashion
0 stemmers
Inclusief goodiebag, gegarandeerde 10!
Je wordt opgepakt in Area 51 en gemarteld omdat je moet vertellen wat je precies besproken hebt met de aliens. Kies je geprefereerde methode:
0 stemmers
Bij welke methode zou je het snelst cracken?
0 stemmers
Edit: O shit ik was nog een methode vergeten! Voeg ik nog even toe dus moet opnieuw gestemd worden.
Je zit de rest van je leven aan een van deze boeren vast inclusief boerderij en drie keer per week seks.
Wie?
0 stemmers
Op welke geert stem je?
0 stemmers
Deze Geert versta ik nauwelijks, maar da’s misschien wel chill.
je mag alleen nog kleding dragen:
0 stemmers
Haha ik zie deze nou pas maar ik vind hem echt leuk. Twijfelde wel tussen die hele smalle, die ik dus gekozen heb en die met dat glas. Maar ik denk niet dat ik daar relaxed zit.
Blij dat ik niet als enige voor Geert ga, vind er dit seizoen geen knappe jongere man bij zitten zeg.
Bastiaan was me kwijt zodra ik die stem en ‘dame’ hoorde. Dan maar 3x per week Geert doen, die versta ik tenminste niet.
Je hebt de bijzondere gave dat
0 stemmers
Goeiemorgen! Vanaf morgen is @Zemraluani dictator en ik heb me in laten fluisteren dat haar team voeding in Nederland zou gaan aanpakken. Vanaf morgen gaan namelijk alle supermarkten, restaurants, snackbars enzo dicht. Iedereen krijgt thuis bereide maaltijden bezorgd. Maar wat zou jij kiezen?
0 stemmers
Wat kies je??
Komop
Dat zou ik toch nevernooit doen doen.
1tje per week dan