Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Alle grote dieren klein want stel je voor…een grote wesp… :cold_sweat:

2 likes

Of een grote kakkerlak :nauseated_face:

1 like
1 like

Nu moet ik aan ‘Erik of het klein insectenboek’ denken haha

1 like
  • Nooit langer dan 24 uur in het buitenland mogen zijn maar je hele leven gratis met je partner/gezin/dieren mogen wonen in een luxe huis met tuin waarvan de kosten voor onderhoud ook niet onder jouw verantwoordelijkheid en kostenpost vallen. Je mag het huis ook zo aankleden zoals je wilt.
  • Gewoon zo leven zoals je nu leeft en onbeperkt je land mogen verlaten.

0 stemmers

Met zwembad??1😍

ja

1 like

Voor de mensen die op nooit meer naar het buitenland hebben gekozen. Belgie en duitsland zijn ook buitenland he!! Nooit meer naar kaufland of dm… (of antwerpen!! Hallo antwerpen!!)

6 likes

Dat moet binnen 24 uur toch wel te doen zijn :wink:

10 likes

Oh ja… was ik vergetrn haha.:speak_no_evil:

2 likes

Ik kan niet kiezen, lijkt me allebei geweldig.

• Er tikt voor eeuwig een klok in je oor
  • 's Nachts gaat ieder uur het luchtalarm af naast je hoofd

0 stemmers

Met dank aan @Berlijn die zich stoort aan tikkende klokken voor de inspiratie.

Edit: Oh ik zie nu al aan de resultaten dat hij te makkelijk is, ik pas hem aan om het wat moeilijker te maken.

2 likes

Hahahahaha ahhhhh :sob: De klok is geen optie. Ik ben en blijf anti-klok.

1 like
  • Je mag in de categorie muziek alleen nog maar 100 % NL luisteren
  • Je mag alleen nog maar 100 % pindakaas op brood/cracker/beschuit etc. eten
  • Je bent niet helemaal 100 %

0 stemmers

En met niet 100 % zijn bedoel ik niet ‘lekker gek’ maar echt zwakbegaafd (IQ tussen 70 en 85).

5 likes

Ik ben allergisch voor pinda’s :persevere: Anders had ik voor de pindakaas gekozen.

2 likes
  • Je moet een stripper boeken voor al je voormalige en huidige bazen en bazinnen en de act bijwonen
  • Je moet eenmalig strippen op het station op Amsterdam of utrecht bij de rookpaal en daarmee paaldansen en een show geven van 15 min

0 stemmers

• Geïnspireerd worden
  • Anderen inspireren

0 stemmers

Hmm hoeft niet per se denk ik… Van geïnspireerd raken krijg ik altijd veel nieuwe energie, terwijl je anderen ook kunt inspireren met zaken die voor jou niet speciaal meer zijn, of juist met ze meedenkt zodat ze nieuwe ideeën krijgen

Sorry voor dit beroepskeuzetesttaalgebruik trouwens

Ik stemde op Willem, omdat ik hem sympathieker vind dan Obama. Ook al vind ik Obama alsnog de meeste sympathieke/geslaagde Amerikaanse president, voor m’n gevoel moet je toch altijd een beetje een narcistisch trekje hebben om president te willen worden, ook beetje machtswellust. Toen zijn presidentschap begon scheen hij volgens Amerikaanse pers ook wel meetings te hebben met PR-mensen met de gedachte hoe hij zichzelf het best in de geschiedenis zou kunnen consolideren.

En met Willem heb ik altijd het gevoel van: ach, hij heeft weinig keuze gehad. Hij zoekt de aandacht totaal niet op, het lijkt oprecht het ‘goede’ te willen doen zonder zichzelf in de schijnwerpers te zetten haha

5 likes

Céline Dion lijkt live echt op een geit, maar ik ben toch blij dat je It’s all coming back to me noemde. Luister hem nu voor serieus 10e keer sinds ik gisteren je poll invulde :’)

2 likes