petitie om dit topic het @anon42392789 topic te noemen
Ik zou dan gewoon heel veel mondwater gebruiken
funfact mijn kleine zusje lijkt als twee druppels water op Amalia
Geinspireerd door @Trenchcoat
- Als je het vuil buiten moet zetten moet je dat altijd compleet omgedirkt doen in een galajurk + make=up en feestelijk kapsel.
- Je moet ieder jaar op één belangrijk/serieuze aangelegenheid verschijnen in een jurk gemaakt van vuilniszakken (dus op een begrafenis, sollicitatiegesprek trouwerij, promotie etc).
0 stemmers
Deze is makkelijk, want ik ga zo vaak naar promoties van anderen en het maakt me eigenlijk weinig uit hoe ik daar verschijn. Sommige mensen die daar rondlopen zijn nog vreemder dan een jurk gemaakt van vuilniszakken…
Al die mensen die zo veel moeite willen doen :o Zonde van je tijddd. Ik zou 10000x eerder kiezen voor een belangrijke/serieuze gelegenheid in een vuilniszak. Kan ook nog door voor ‘fashion’ misschien :’)
(moest denken aan kinderen voor kinderen ‘wat moet ik nou weer aan’)
Ik koos voor vuil buiten zetten in galajurk, omdat ik nu ook al het vuil nooit buiten zet. Dus dat is nog minder moeite doen.
Ik ook, maar liever nooit meer brood/crackers (want haat sws) dan altijd kutmuziek of zwakbegaafd
Tijdreizen is mogelijk…
- Een persoon uit het jaar 1700 komt een jaar naar het heden en jij moet deze persoon in huis nemen en begeleiden. Hij/zij begrijpt natuurlijk helemaal niets van deze wereld en stelt overal vragen over, weigert hedendaagse kleding te dragen en is heel angstig voor alles wat er op hem/haar afkomt. Je kunt hem/haar ook niet alleen laten.
- Jij moet naar het jaar 1700 zonder begeleiding je moet je maar zien te redden.
0 stemmers
Ik heb hier dus ooit een boek over gelezen en kan het niet uitstaan dat ik niet meer weet hoe die heet. Het enige wat ik me nog herinner is dat de hoofdpersoon van een trapje in de kelder (?) viel, haar elleboog schaafde en per ongeluk een hendel ontdekte, en op een of andere manier belandde ze in een andere eeuw o.i.d. Ook was er nog iets met een poppenhuis.
Oke wellicht haal ik twee boeken door elkaar, maar hoop echt dat iemand dit herkent. Ik wil dat boek nog een keer lezen. Het was een jongerenboek.
Ik moest meteen denken aan de film Kate & Leopold
Ik moest hierbij denken aan het eerste seizoen van de serie Sleepy Hollow.
Outlander
Is ruiken niet altijd verbonden aan proeven? Als je niet kan ruiken, kan je volgens mij ook niet proeven.
Je kan dan wel proeven, maar alleen de basissmaken: zoet, zuur, zout, bitter en umami. Nuances proef je niet.
Klopt wel dat veel van je smaak via de geur krijgt
Een keer was ik echt goed verkouden, en ik at iets dat ik normaal gesproken super lekker zou vinden en ik proefde echt niksss. Was echt een gekke gewaarwording. En zonde van het lekkere gerecht :’)
ja ik had dit afgelopen week, eten was echt niet leuk meer.
Ja, dat geloof ik meteen! Ik kan niet ruiken, dus dat is mijn ‘normaal’. Maar weet van andere verhalen dat veel mensen dat zo ervaren!
Mijn vader kan niet ruiken, maar proeft wel. Geen idee of dat dat minder is dan dat ik het proef (lijkt me wel?), maar volgens hem is het niet anders dan toen hij nog wel kon ruiken.
Zat jij vroeger ook op het forum? Dan heb ik een ‘verloren’ forummer gevonden (ik denk wel eens aan oude forummers zo van hee waar is die gebleven)