Ja, heb wel op het oude forum gezeten. Had toen ook dezelfde username en afbeelding.
Haha ik moest dat ook denken maar gezien eerdere posts is dit wel een andere dan die ik voor me had!
Ohh nee dan ben je denk ik toch niet wie ik dacht dat je was!
maar hoe kun je ‘voelen’ niet meer hebben? Hoe functioneer je dan?
Het lijkt me vooral echt heel lastig, volgens mij kun je dan echt heel weinig? Want hoe weet je of je iets goed vast hebt oid, als je dat niet voelt… Kun je dan nog fietsen bijvoorbeeld? Ga je niet door je pijn heen als je niks voelt? Of is pijn weer iets anders…
Met - 16 aan beide ogen neem ik bijna elk paar ogen aan ondertussen De sterkte maakt me niet veel uit. Hoger dan dit zal dan niet veel voorkomen, haha
Ja idd love Tim den Besten <3
Kan niet kiezen tussen hem en Tim Hofman
‘Voelen’ is eigenlijk niet echt één zintuig. In je huid zitten verschillende zintuigcellen die dingen zoals warmte, kou, druk en tast kunnen ‘voelen’. Als je dat allemaal niet meer kan, dan wordt het erg lastig, maar als je bijvoorbeeld alleen geen drukzintuigen meer hebt, dan kun je wel nog lichte aanrakingen (tast) voelen, dus bijvoorbeeld wel een pen vasthouden. Pijn is dan weer iets heel anders, want dat wordt doorgegeven door pijnpunten en dat is geen onderdeel van je zintuigen (ik weet niet precies waarom eigenlijk). Er liggen pijnpunten in je huid, maar ook door de rest van je lichaam. Als je maag pijn doet bijvoorbeeld, dan gaat dat ook via pijnpunten
- Iedere dag geschminkt worden als vlinder zoals op kinderfeestjes werd gedaan
- Altijd neppen vleugels dragen als een elfje maar dan van maandverband
0 stemmers
Daar ben je gauw klaar mee.
Succes bij de volgende hittegolf, fleecestofstemmers
- een zelfgroener gebruiken
- een zelfblauwer gebruiken
- een zelfpaarser gebruiken
0 stemmers
Hahaha die ene is te smal, kan ik nooit rustig poepen man. Veel te claustrofobisch.
Die met die rare man, uhgl. Nachtmerries.
Die andere is veel te klein, krijg je toch pijn van in je nek en rug als je daar zit.
Nee joh ik wacht wel tot er niemand is in deze wc en dan ga ik rustig op mn gemakje mn behoefte doen.
- Samen met Anna Nooshin lanceer je een nieuw label: AFTEN. (inclusief punt). In korte tijd worden een kledinglijn en een “museum” gerealiseerd. De stijl van AFTEN. wordt gekenmerkt door witte, transparante bolvormige objecten op een roodroze ondergrond. In het “museum” kun je zelf in zo’n grote bol op de foto. Lekker catchy voor op Insta! Je geeft veel interviews om het label te promoten. De boel flopt echter binnen een paar maanden en je houdt er niets aan over. Zelfs geen vriendschap met Anna. Helaas is via Google alles terug te vinden, inclusief negatieve recensies.
- Vanaf vandaag ben jij influencer. Jouw Insta-naam is: een dubbele naam (als je meerdere voornamen hebt) óf usernameloveslife. Wekelijks plaats je een aantal foto’s waarop alle clichés te zien zijn. Je kijkt altijd blij of je doet lekker ‘gek’. En elke dag slijm je onder accounts van andere influencers alsof je ze persoonlijk kent (je kort bijv. hun voornaam af). Écht succesvol word je niet, maar je krijgt wel af en toe een make-upje van Catrice opgestuurd. Je moet dit meerdere jaren volhouden en ook als activiteit op je CV/LinkedIn vermelden.
0 stemmers
Kies een winterjas
0 stemmers
Hoog Herr Flick-gehalte die 2e jas dus
Ik zou die lange nog best kunnen rocken.
Die tweede ziet er absoluut niet uit alsof hij je warm houdt, maar wel alsof je er tegelijk ontzettend in gaat zweten doordat hij van plastic is. Die eerste ziet er tenminste nog warm uit.
- Je hoofdhaar groeit 2 keer zo snel als gemiddeld. Bijvoorbeeld handig als je vaker wilt experimenteren en als je haar verpest is bij de kapper.
- Je hebt zelf zeggenschap over je cupmaat. Als je bijvoorbeeld gaat hardlopen kan je ze kleiner maken en voor dat ene leuke jurkje kan je ze juist weer groter maken zodat het perfect past.
0 stemmers