Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hoe relaxt zou het zwemmen zijn met kieuwen! Nooit meer hoeven nadenken om adem te halen tijdens de borstcrawl. En je bent een soort instant zeemeermin, mag ik dan ook nog mijn benen inruilen voor een staart?

7 likes
  • Een urn in de vorm van een pokébal
  • Een urn in de vorm van een zwarte louboutin pump met rode zool

0 stemmers

ik heb toch al geen verkeersinzicht :sweat_smile:

Je naam verplicht laten veranderen in

  • Hagrid
  • Haymitch

0 stemmers

Deze cavia is meer een

  • Jeroen
  • Willem

0 stemmers

Dit Alpacastel heet

  • Patricia met dochter Cheyenne
  • Yvonne met dochter Danique

0 stemmers

Deze broers heten:

  • Duco en Wilco
  • Alfred en Wilfred

0 stemmers

7 likes
  • Kluun
  • Arnon Grunberg

0 stemmers

  • Arnon Grunberg
  • Marek van der Jagt

0 stemmers

  • Arnon Grunberg
  • Miss Etam

0 stemmers

1 like
  • Bij het regelen van gemeenschappelijke cadeaus moet je altijd de prijs van de kaart + benzine + pakpapier meeberekenen
  • Je moet na corona weer iedereen die bij een verjaardagsvisite aanwezig is 3 kussen op de wang geven.

0 stemmers

  • Je mag alleen nog naar optredens van artiesten die meedoen aan #ikdoenietmeermee .
  • Je moet eenmalig een nummer opnemen met Lange Frans waarin je zingt dat corona onzin is. Hij rapt en jij zingt dat alles een complot is.

0 stemmers

1 like

Hahaha oh wat een darm die Grunberg.
Ik flikkerde elke VPRO Gids al op de brandstapel waar een column van hem in stond, maar nu heeft 'ie ook nog z’n eigen serie bij de VPRO.

5 likes

alles is voor altijd:

  • je moet altijd als een kip zonder kop klappen voor personeel dat werkt in de zorg. Dus ook bijvoorbeeld bij een ongeval wanneer er een ambulance snel een slachtoffer te hulp schiet.
  • Je moet vanaf nu in al het openbaar vervoer en in vliegtuigen, boten etc een mondkapje dragen met foto’s van micropenissen.

0 stemmers

Ik trok een heel vies gezicht door deze poll en ik zit gewoon in een videomeeting :cowboy_hat_face:

2 likes

Thuis zijn met een inbraak is echt mijn grootste angst, zieke slaapproblemen door gehad.

6 likes

Ik voel hier onevenredig veel woede door

9 likes

Matcha vind ik zó heerlijk, ik zou het niet eens erg vinden hahaha

1 like
  • Als je tv kijkt, alleen hardcore pawn mogen kijken
  • Als je tv kijkt, alleen bar rescue mogen kijken

0 stemmers

  • Als je een film kijkt, alleen verliefd op Ibiza mogen kijken
  • Als je een film kijkt, alleen Sint (die sinterklaas horror) mogen kijken

0 stemmers

  • Als je muziek luistert, alleen Mozart mogen luisteren
  • Als je muziek luistert, alleen Frans Bauer mogen luisteren

0 stemmers

  • Geer
  • Goor

0 stemmers

Het ziet er naar uit dat ik alleen movie nights met mijzelf kan organiseren :wink:

1 like
  • Je ouders (of een ander familielid) betalen tot je 40ste je zorgverzekering en je mag je eventuele zorgtoeslag lekker houden.
  • Je ontvangt eenmalig 12.500

0 stemmers

  • Nooit meer make up
  • Elke dag full face make up

0 stemmers

Er zit vast enige logica achter je bedrag, maar ik ging doorberekenen met wat ik nu betaal aan zorgverzekering en hoeveel me dat zou opleveren tot m’n 40e. Kwam uit op 12.480 euro ;p

9 likes

Als m’n ouders het betalen zou me dat 45000 euro schelen als ik al die jaren nog zorgtoeslag zou ontvangen :flushed: ben echt in shock hahaha

1 like

Tóch maar voor lenzen gekozen.

Moet gelijk denken aan een paniekaanval van vorig jaar. Ik had met veel moeite na een lange tijd weer eens kleurlenzen ingedaan. Ze zaten al niet heel lekker, maar ach, zou wel wennen zijn. Na 5 minuten en tig keer met m’n ogen geknipperd te hebben, viel mijn linkerlens zomaar uit m’n oog. En niet eens m’n hele lens, maar slechts de helft?! Like, waar is de andere helft? En ik natuurlijk volledig in paniek, m’n oog alle kanten opgedraaid, maar nergens wat te bekennen. M’n hart ging toen flink tekeer. Ooglid omhoog getrokken en ja hoor, ik zag een hoekje van de lens. Maar hóe ga ik die eruit krijgen? Allerlei enge verhalen gingen door m’n hoofd heen, waaronder het verhaal dat iemands lens achter het oog was verdwenen. Ik ben dik 10 minuten zuchtend en boos bezig geweest om dat verrotte deel uit m’n oog te krijgen. Voorlopig geen kleurlenzen meer voor mij :confounded:

2 likes
  • 1 termijn first lady zijn van trump
  • 3 maanden samenwonen met Chris Brown

0 stemmers

  • 1 termijn president zijn van amerika
  • 16 jaar minister-president zijn van Nederland

0 stemmers

  • Make america great again
  • Respect voor corona

0 stemmers