Stel je persoonlijke vraag #21

En ik ken mensen die samen in de auto zaten met elkaar maar elkaar niet besmet hebben? :stuck_out_tongue: het klinkt idd alsof de kans nooit nul is, maar dat het ook moeilijk te voorspellen is.

Idd, alleen nog binnen blijven :stuck_out_tongue:

1 like

Maar hoe weet ze zeker dat ze het van die buurman heeft gekregen? Of heeft ze verder een week lang niemand gezien?

1 like

Heeft die buurman dan wel iemand anders gezien in dat huis? Dit is echt zo’n zwanger worden door de pil verhaal

8 likes

Mijn zus werkt in de zorg en tijdens de eerste uitbraak waren er echt heel besmettingen en mensen overleden maar kreeg mijn zus het niet. Nu met de tweede uitbraak zijn er minder besmettingen en mensen overleden maar heeft ze het wel gekregen helaas.

I blame het bizar slechte beleid daar.

Mijn oom is huisarts en heeft het gekregen en artsen zijn eerder ook superspreaders gebleken.

Heb je het hele aerosolenverhaal wel meegekregen? In maart zijn contactloze besmettingen al vastgesteld. En ja, de buurman heeft haar man gezien, maar haar man heeft het niet.

@propje dit kwam uit het onderzoek begreep ik

@Sjern ik ken idd ook meerdere huishoudens waarbij maar een iemand het heeft. Blijf dat bizar vinden.

Bij ons huis zat al een jacuzzi in de tuin en mijn vriend en ik zijn allebei gek op koken, dus ik kan nog heel wat keukenapparatuur bedenken wat ik wel zou willen hebben!

Ik heb sinds maart twee sporten gevonden die ik daadwerkelijk leuk vind, ipv sporten omdat het ‘moet’ :partying_face: Echt een godswonder, hoop dat ik het een beetje kan volhouden.

7 likes

Maar volgens mij kan zo’n contactonderzoek toch niet met zekerheid aantonen door wie je besmet bent? Bij mij was het vrij makkelijk aangezien mijn man het ook had dus kans dat wij elkaar besmet hebben is nogal groot. Maar bij zo’n verhaal is dit, zou het toch net zo goed in de supermarkt oid gebeurd kunnen zijn? Of een andere publieke ruimte. Het is toevallig dat de buurman het had en zij later ook maar dat hoeft niet per se met elkaar in verband te staan.

2 likes

Ja gut het is zeker niet 100% sluitend, maar wat je zegt is geen enkel contactonderzoek dat.

Nee klopt, maar dan kan je dat toch ook niet zo stellig zeggen. Het wemelt inmiddels van de corona, je kan het overal en nergens oplopen.

Als alternatief voor photoshop kun je Pixlr gebruiken!

1 like

Het is nou ook weer niet alsof ik een of ander BIZAR verhaal ophang en 100 keer blijf herhalen dat het ECHT WAAR is. Je hebt je punt gemaakt hoor man man man.

1 like

Sorry wist niet dat je boos werd?

Waarom zo gepikeerd?

6 likes

@Krelis je poll is verwijderd. Verwijzen of vissen naar illegale software of illegaal handelen, is niet toegestaan op dit forum.

Dit wordt een groot succes

  • Yes, wat een goed idee
  • Nee, houd op en weg ermee

0 stemmers

Ik vind het idee erachter top, maar wat een vreselijk filmpje!

6 likes

Ah tof! Welke sporten doe je?

Ik denk dat het nog best eens kan gaan werken. Ik vond “Bob” in het begin ook superlame, maar dat wordt nog steeds normaal gevonden en gebruikt. Het is best een goed idee om een term te bedenken voor als je een avond oid geen drank wilt drinken. Ik weet niet of dranquilo dan de beste term is :joy:

1 like