Zou perfect zijn voor mij om niet meer online te shoppen. Wat een geld zou ik besparen
de twee dilemma’s hiervoor zijn volgens mij allebei al 2 of 3 keer genoemd in dit topic haha
weetik maar ik onderzoek de tussengroepsverschillen en intrabeoordelaarsbetrouwbaarheid a.d.h. diverse statistische procedures! moet bovendien interne consistentie meten dus moet wellicht wat forummers uitsluiten en rekening houden met het tijdstip van onderzoek.
- Bij alles wat je doet of uitlegt statistiek moeten betrekken
- of niet
0 stemmers
Graag alleen serieuze polls plaatsen!!!
Hahahaha ga stuk erom dat iemand een sok in z’n gat heeft gekozen
- Je droomlichaam plus uiterlijk plus haar krijgen maar voor de rest is je leven een zooitje en wil niks lukken qua relaties en financiën
- Perfect leven met leuke baan en vrienden en (als het in je droomlevenpast) goede relatie maar je houdt je huidige uiterlijk
0 stemmers
Geheime boodschap
Ik heb deze poll voor jullie gemaakt als besefmoment hoe onbelangrijk uiterlijk eigenlijk is dat je je er misschien minder zorgen over gaat maken of obsessief mee bezig bent ️:heart:️
Ik wil een oud arbeidershuisje vol met die beeldjes!!! Oh shit dat heb ik.
Haha ik heb het natuurlijk gekozen omdat ik het mooi vind dus voor mij makkelijke vraag!! Maar wel leuk dat ik zon grote rolll in deze polllll speel
love u
Ik dus ook haha!
- Netflix
- Videoland
0 stemmers
- Toeval bestaat wel
- Toeval bestaat niet
0 stemmers
- Bij alle sollicitatiebrieven die je ooit nog gaat sturen een bikinifoto meesturen
- Altijd in een joggingbroek op sollicitatiegesprek
0 stemmers
Hahah ik ga echt stuk in de trein, mensen denken dat ik gestoord ben
- Je koffie is altijd koud, ook als je hem vers besteld bij de kiosk
- Je fietsketting valt er áltijd af als je op de helft van je rit bent en je moet hem er met heb handen op leggen om optijd op je werk te komen (en nee, je kunt hier nooit op anticiperen door eerder weg te gaan)
0 stemmers
Kan geen toeval zijn dat het ongeveer 50/50 is…
Ik dacht dit dus ook heel lang en luister nog steeds bij alles muziek maar eigk vind ik de stilte die geen muziek geeft ook wel heel fijn. Ik vind eigk dat nooit meer lezen ook in dit rijtje mocht
- Nooit meer wc papier gebruiken (uiteraard mag je jezelf na de toiletgang op een andere manier schoonmaken)
- Nooit meer een handdoek gebruiken (je mag wel een doek of shirt ofzo gebruiken)
0 stemmers
- Elke dag je trein op 1 minuut missen
- Altijd met nat haar rondlopen
0 stemmers