- Nick
- Simon
0 stemmers
0 stemmers
Vond ik ook altijd lastig omdat ik de naam Nick bij Simon vind passen en Simon bij Nick. Nick is met het langere hoofd, Simon heeft meer een vierkant korter hoofd.
Ik heb gestemd op welke naam ik leuker vind haha
Agh ben wel vaker met mn blote knieën op het asfalt gevallen en ik loop nog steeds, dus ik kies dat wel
Oh gatver dan wil ik wisselen van antwoord
Ik heb amper een nagel op mijn kleine teen
Ik heb dit met mijn grote teennagel meegemaakt.
En echt, ik gun dit niemand. Ziekenhuis, ingreep, dokter, ingreep, medische pedicure alles.
Dus maar gekozen voor de knie op het asfalt.
Aaf Brandt Cortius zei dit in een column degene waarvan je denkt dat ie Nick heet is Simon
0 stemmers
Wat ik me ineens afvroeg: bij alle (?) polls hierboven kun je zien wat anderen gestemd hebben. Heb je weleens een ander antwoord gekozen dan je eigenlijk zou doen, puur omdat je wist dat anderen je antwoord zouden kunnen zien?
Let op: deze poll is anoniem!
0 stemmers
Dan stemde ik gewoon niet.
0 stemmers
Scheten kan ik tenminste nog op andere mensen afschuiven
Ik laat al de hele dag door boeren. Niemand die er nog van opkijkt.
Scheten daarentegen, ik heb in een relatie van meer dan 3 jaar nog nooit bij hem een scheet gelaten. Moet wel zeggen dat ik nooit heb van gassen ofzo haha.
Haha ook een manier! Ik stem alleen niet als ik de poll niet ‘ken’ (de mensen bijv. die genoemd worden).
0 stemmers
0 stemmers
Ja wacht maar tot de je smaak hebt geproefd hahaha goed voor je is dan niet meer genoeg
0 stemmers