Ik heb amper een nagel op mijn kleine teen
Ik heb dit met mijn grote teennagel meegemaakt.
En echt, ik gun dit niemand. Ziekenhuis, ingreep, dokter, ingreep, medische pedicure alles.
Dus maar gekozen voor de knie op het asfalt.
Aaf Brandt Cortius zei dit in een column degene waarvan je denkt dat ie Nick heet is Simon
- Altijd heel erg uit je mond stinken.
- Je hebt altijd een poeplucht om je heen hangen.
0 stemmers
Wat ik me ineens afvroeg: bij alle (?) polls hierboven kun je zien wat anderen gestemd hebben. Heb je weleens een ander antwoord gekozen dan je eigenlijk zou doen, puur omdat je wist dat anderen je antwoord zouden kunnen zien?
Let op: deze poll is anoniem!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dan stemde ik gewoon niet.
- De hele dag boeren laten
- De hele dag scheten laten
0 stemmers
Scheten kan ik tenminste nog op andere mensen afschuiven
Ik laat al de hele dag door boeren. Niemand die er nog van opkijkt.
Zij boert wel echt extreem, vind het gewoon knap.
Scheten daarentegen, ik heb in een relatie van meer dan 3 jaar nog nooit bij hem een scheet gelaten. Moet wel zeggen dat ik nooit heb van gassen ofzo haha.
Haha ook een manier! Ik stem alleen niet als ik de poll niet ‘ken’ (de mensen bijv. die genoemd worden).
- Een save optie in het leven, waarbij je als je een fout hebt gemaakt telkens terug kan naar het moment waarop je voor het laatst heb gesaved.
- Na je dood eenmalig een nieuw leven starten met alle kennis die je tijdens dit leven heb opgedaan.
0 stemmers
- Je mag alleen nog kleding, schoenen en accesoires kopen die uit de sale zijn (kortingscodes tellen niet mee) voor de looptijd van 1 jaar.
- Het maximale budget waar je voor één heel jaar kleding, schoenen en accesoires van mag kopen is 250 euro.
0 stemmers
Ja wacht maar tot de je smaak hebt geproefd hahaha goed voor je is dan niet meer genoeg
- Ja
- Nee
0 stemmers
0 stemmers
(Ik stem trouwens ook altijd op m’n eigen polls)
Stel je moet elke dag een uur naar je werk fietsen, en er zit een flink hoogteverschil zodat je ongeveer de helft van je reistijd met hoogteverschil fietst. Heb je dan liever
- Berg op naar werk en dus berg af naar huis
- Berg af naar werk en berg op naar huis
0 stemmers
Hoeveel polls mag je maximaal op een dag maken
- Eentje anders wordt het irritant
- Zoveel je wil
- Hangt van de dag af
- Je mag sowieso geen polls maken
0 stemmers
Je bent de optie: totdat je gebanned wordt vergeten.