Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Kun je gebannen worden als je teveel polls maakt?

• Nee, dat is niet mogelijk
  • Nee, dat kan niet

0 stemmers

7 likes
  • Je moet elke dag geschminkt als een clown de deur uit
  • Je moet elke dag een huidskleurige catsuit aan als kleding

0 stemmers

Ik had ook nog een leuke bedacht van kleding!!

• Je moet altijd een witte legging met een korte rok dragen en je rok blijft dan heel vaak na toiletbezoek in je legging hangen waardoor iedereen je slip ziet doorschijnen. Dit overkomt je echt zeker drie keer per dag!!!
  • Je draagt bij alle officiële gelegenheden zon gekleurd petje met een propeller, dus bruiloften begrafenissen diplomauitreikingen promoties etc

0 stemmers

2 likes

hahahah :green_heart: moet de laatste dagen echt lachen om jou

5 likes
  • Een jaar lang leven als Amish in Pennsylvania
  • Een jaar lang leven als playmate in de Playboy Mansion

0 stemmers

1 like

Oh die heb ik toch nog maar 1, ben ik net een drommedaris :joy::joy::joy:

2 likes

Ik denk dat mijn afwijkende lichaamsbouw er zelfs op vooruit gaat met die borsten daar XD

1 like

Amish lijkt me interessant voor een week of 2. Maar 1 jaar ik zou compleet gestoord worden. Moet ik dan brieven schrijven aan familie? Elke dag handwerk doen, naar de kerk. Hell no haha. Als playmate kun je iig nog contact hebben met je familie/vrienden, en meer van de wereld zien. Denk dat ik daar een leukere tijd zou hebben.

3 likes
  • Voor altijd wonen in een hotelkamer, incl benefits als een schoonmaakster en ontbijt/roomservice etc maar dus zonder keuken en andere vertrekken
  • In een villa wonen met veel kamers, maar alles zelf moeten doen

0 stemmers

Is toch leuk
Tuurlijk je moet soms seks met oude mannen maar volgens mij heb je een lekker rijk leven met veel geld en andere meiden
Of zo’n sober leven in de amish waar je bonen uit blik eet en alles verboden is

2 likes

Oh… bonen uit blik dat wist ik niet. Ik dacht gewoon even lekker rustig aan ik een costuum op paard en wagen door de stad.

17 likes

Ik denk dat ik meer kan leren over mezelf en de wereld als Amish.

5 likes

In de amish cultuur heb je toch bijna geen contact met de buitenwereld? Zij leven heel geisoleerd en hebben op school ook geen geschiedenis en aardrijkskunde. Of bedoel je het anders?

Ja, daarom juist. Ik denk dat het een interessant perspectief biedt om in zo’n samenleving te leven in contrast tot de wereld zoals wij het kennen.

3 likes

Maar dat weet je dan toch niet? Omdat je niet beter weet ofzo? Ja tenzij je daar natuurlijk morgen heen verhuist maar niet als je opgroeit als amish
Sorry ik denk weer te ver

Haha, maar de keuze was om een jaar te leven als Amish of Playmate :slight_smile:

1 like

Ooooh daar heb ik echt totaal overheen gelezen

Ik denk dat ik persoonlijk te veel moeite zou hebben met de denk- en leefwijze van Amish. Lijkt me interessant voor een even, maar een jaar in die wereld leven lijkt me vreselijk.

Je moet elke dag naar de supermarkt ja.

• Je moet alle boodschappen die je bij de supermarkt doet jatten
  • Je moet na elke aankoop in de supermarkt een powerpoint presentatie houden van je aankopen en dat livestreamen op Facebook

0 stemmers

1 like
  • Een jaartje in de bak doorbrengen
  • Je mag alleen nog maar op vakantie naar Drenthe

0 stemmers

1 like