Zo erg is Drenthe niet hoor.
Ben je al wakker?
- Ja
- Nee nog niet
0 stemmers
En dan nu de echte vraag van vandaag
- Elke dag van je leven ON FLEEK en alles doen wat daar bij hoort. Dus je haar föhnen krullen stylen, zorgvuldig make-up aanbrengen en altijd perfect maar minder comfortabel aankleden zoals jurkjes en hakken. Daarnaast mag je nooit meer een dagje douchen of scheerbeurt overslaan.
- Nooit meer aandacht aan je uiterlijk besteden en al je kleding wordt vervangen voor 1 soort
broek en longsleeves in zwart en donkergrijs. Je mag je nog wel wassen en je haar kammen
0 stemmers
Ik kan geen keuze maken vind allebei echt kut haha
Zie topic titel
Maar dat geldt dan voor je hele leven. Dus dat wil zeggen dat je nooit meer in het buitenland komt tenzij werkgerelateerd of misschien een verplicht familieding. Dat is toch superkut. Ben vorig jaar bijvoorbeeld 6 keer naar het buitenland geweest, dan heb ik toch een jaartje in de bak er wel voor over hoor haha.
Ik wil wel een jaartje in de bak (zeg ik nu wel heel stoer), toch eens kijken hoe dat er aan toe gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat als je iemand die een jaar onterecht gezeten heeft dit dilemma voorlegt hij kiest voor dat jaar.
Een studiegenoot van me had een half jaartje onterecht gezeten en dat was zo heftig. En dan mensen die zeggen agh hij krijgt dat compensatie bedrag dat is wel lekker cashen.
Jawel dat begreep ik haha en dat zou ook gewoon kut zijn, reageerde meer op de keuze voor Drenthe haha. Ik woon daar en ik zou echt nergens anders willen wonen.
Haha ik moest vorig jaar best een aantal keer in Assen zijn, was er nog nooit geweest en het viel me mee! Lekker rustig haha
Wat een lompe reacties. Lijkt me heel heftig om in de gevangenis te zitten. Helemaal als het onterecht is. En je krijgt echt maar weinig geld. Google leert me dat het ongeveer 100 euro per dag is. Een modaal salaris als je hele leven verpest kan zijn. Werk krijgt, huis kwijt, bij bepaalde misdaden complete kennissenkring kwijt.
Ja in zijn geval moest die maar wachten tot alles recht gezet was en hij weer recht op een VOG had. Tot die tijd kon die niks in zijn sector.
Jullie denken ook allemaal zo serieus goed na over die dilemma’s. Ik besef daardoor nu pas dat als ik kies voor vastzitten, ik inderdaad niet meer mijn werk kan doen zonder VOG en dat ik dus überhaupt geen geld heb voor een vakantie verder dan Drenthe :’)
Soms denk ik er helemaal over na en soms is het " ooh makkelijk ik haat dit en dat dus ik kies voor dat"
Maar wie zegt dat je de VOG niet weer kunt krijgen? Er staat niet bij waarvoor je vastzit, maar een jaar leven in een gevangenis.
Maar dat betekend nooit meer printjes!!
- Weten wanneer je dood gaat
- Weten hoe je dood gaat
0 stemmers
- Rotterdam
- Amsterdam
0 stemmers
Iedereen kiest denk ik de optie die ze al doen of die het best aansluit bij wat ze nu doen haha
Ik haakte vooral af bij het op hakken lopen