Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik denk aan de bruiloft die ik binnenkort heb en hoe ik dan op die officiële foto’s tussen alle opgedirkte mensen sta met mn grijze longsleeve, blote billengezicht en hangende haren. Ga toch maar voor de bovenste.

10 likes
  • Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken
  • Zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken

0 stemmers

• Nooit meer seks
  • Nooit meer knuffelen

0 stemmers

Heb het eerste al en nooit zin om ze te lakken haha

Het lijkt me een hel om te weten hoe je dood gaat maar ook om te weten wanneer je dood gaat. Alleen als je weet wanneer je dood gaat kun je wel tot die tijd een onbezorgd leven leiden waarin je alles kunt doen wat je wilt. En dan ook nog afscheid nemen.
En als je weet hoe je dood gaat en het is bijvoorbeeld door een auto ongeluk dan kun je dus nooit meer relaxed in de auto zitten? Of door kanker, dan denk je straks bij alles wat je hebt, help het is kanker? Nee dan toch echt liever wanneer

13 likes

PRECIES dit.

Ohhhh tijdens seks ben ik veel intiemer en onspannender dan tijdens knuffelen hoor! En slow seks is dan zoals knuffelen denk ik. Ik kies trouwens bij alle eetvragen figuurtechnisch. Stel sommige dingen die je hier kiest komen wel uit, stel je hebt dan gekozen voor hypergezond eten en elke dag on fleek. Ja dan moet je wel dus dat is alleen maar gunstig. Nu moet ik niks ben dus door gebrek aan discipline wilskracht en noodzaak een dik slonsje.
Edit: dus ik kies soms niet wat me het chillst lijkt maar wat me het meest oplevert of het beste voor me is

1 like

Je moet kiezen jouw lichaam krijgt:

• CUP AA
  • CUP E

0 stemmers

• In het puntje van Groningen wonen
  • In het puntje van Limburg wonen

0 stemmers

Dit was een van de eerste die ik makkelijk vond. De rest van mijn familie op mijn vader na woont in Noord-Groningen

• Je hebt geen vingers aan je handen maar pollepels
  • Je moet altijd elke dag de hele eerste fifty shades of grey film kijken

0 stemmers

• Je zit in de bijstand met je grote liefde
  • Het wil niet echt lukken in de liefde maar je hebt wel een onbeperkte voorraad geld

0 stemmers

Ik zou het zielig vinden voor Ronnie om in de bijstand te zitten.

4 likes

Hahaha ahw

1 like
  • Cola
  • Sinas
  • Sprite
  • Ice tea
  • Casis

0 stemmers

Geldt ook gewoon voor light hè

Welke smaak chips liever:

• Naturel
  • Paprika
  • Cheese onion
  • Bolognese

0 stemmers

Bolognese maar alleen van Croky

18 likes

hé dat wou ik ook zeggen! love croky bolognaise
(ik heb nu ook een déjà vu naar het egf, hadden we elkaar daar ook al niet eens gevonden in deze overeenkomst? :sunglasses:)

2 likes

ik zit hier even over te denken maar is ‘toeval is nep’ niet juist de nuchtere mentaliteit?

oh ja ik dacht dus ~toeval~ = zweverig = niet nuchter haha