Je moet kiezen-topic (Deel 1)

ja ik snap wel wat je bedoelt, maar ik dacht als sprake is van toeval, dat je dan denkt dat er ““iets”” (waar je zelf en je brein dus geen invloed op kan hebben) is dat ervoor zorgt dat iets toevallig is gebeurd
maar dat is misschien dus niet zo want het is toeval

haha ik zit me helemaal in te lezen over toeval omdat ik het probeer te rationaliseren maar dat kan dus niet

Neeee als je denkt dat er iets is, kan toeval dus nooit bestaan!!

1 like

Hou van augurk!! Niks tegen casis verder

2 likes

Oeeii deze is zo gevaarlijk haha. Niet om te twijfelen

ik had hem ook verkeerd begrepen

Deed ik toch al amper. K spreek slang

3 likes
  • Oerwoudtuin met overal gras en planten en vijver met vissen en vijverplantjes die beetje zo lukraak groeien
  • Beton tuin met grijze louncheset met bijpassende grijze kussens en 2 fuchsia kleine kussentjes voor een vrolijk kleuraccent

0 stemmers

Edit: in je betontuin is ook 1 plant in een leuke witte plastic bloempot

2 likes

Avondvermaak:

• Boek
  • Tijdschrift
  • Serie
  • Film
  • Drankje doen
  • Clubben (chique)
  • Helemaal naar de getver (niet chique)

0 stemmers

• Schoenen van beton
  • Jas van hout

0 stemmers

Dit waren mijn vragen weer voor vandaag. Dank allen voor het antwoorden.

8 likes

• dooie ratten aan je poten
  • vuilniszakjas

0 stemmers

• sloophouten robuste eettafel
  • grijze hoekbank

0 stemmers

• Elton John
  • John Legend

0 stemmers

• Wanneer je sex hebt speelt er altijd hard “It’s A Small World” van Disney op de achtergrond.
  • Een goedlijkende wassenbeeld waarop jij en je vriend(in) sex hebben wordt geplaatst in de “It’s A Small World” attractie bij het Nederlandse thema in alle Disney Parken.

0 stemmers

Dat lijkt me leuk!! Van de film “1 klein biggetje en the beast” soort Disney mash up

Meer dan een jaar geleden is voor meer dan 1500 euro aan sieraden van me gestolen. Moet er nog steeds wel eens om huilen en heb nooit meer wat nieuws durven kopen en weet niet of ik dat ooit weer wil. Ze zijn voor mij echt onvervangbaar.
Dus ik ga nu zeker wat stelen.

Edit: nu ik het typ denk ik NEE ik weet hoe het voelt ik ga het nooit iemand anders aandoen!!! (meer uitroeptekens waren absoluut gewenst @Lula) maar aan de andere kant als er anders weer wat waardevols van mij wordt gestolen nee dat verdien ik ook weer niet. Dus ivm verleden kies ik voor zelf stelen omdat ik vind dat ik mijn portie al wel gehad heb niet omdat k gewoon een vuile dief ben

3 likes

Waarom kiest iedereen 2.00 uur?? Dat is toch helemaal niet handig? Of beginnen jullie allemaal later of wonen heel dicht bij werk ofzo? Of kunnen goed met weinig slaap of of of??? Zoveel vragen maarja mag geen polls meer openen :sleepy:

1 like

Hahaha m’n aartsvijand. Klinkt alsof we in een tienerboek zijn beland

2 likes

Hoe weet ik van wie ik het moet stelen!!??? Dat staat niet in de poll

1 like

Ik heb zin om heftige polls te maken zoals kiezen tussen een oud omaatje trappen of een klein kind omduwen maar ik wil niet dat jullie denken dat ik een psycho sadist ben dus ik doe het niet want mss neemt iemand het wel serieus

12 likes