Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Psycho sadist!!!

7 likes

Om 20:00 slapen is toch ook niet praktisch. Ik ben om 18:30 thuis van werken en dan moet ik koken, eten en douchen en meteen naar bed
Kan je nooit meer uit of naar de film of uit eten
Dan slaap ik liever gewoon elke dag laat

1 like

Nou hoe praktisch is dat! Ben je ook gelijk van al dat sociale gezeik af en elke ochtend lekker vroeg wakker voor je moet werken nog paar uurtjes voor jezelf. (Ben duidelijk geen sodiaal persoon)

Edit: 20.00 uur gaan slapen is wel echt sociaal invaliderend maar 2.00 zou ik met m’n baan niet trekken. Dit topic is wel een goede beseffen waar je prioriteiten liggen eigenlijk. Ik zou namelijk op werk ook kunnen overstappen naar een andere shift en dan kan ik m’n ritme best verschuiven naar 2.00 maar komt gewoon niet in me op. Mag daar wel eens over na denken of ik niet te veel laat wijken voor m’n baan

1 like

als je het aankan om sochtends vroeg je bed uit te gaan hahaha
Of moet dat dan
Argh deze dilemma’s zijn ingewikkeld

1 like

Nee moet niet denk ik… moet je anders aan de vraagsteller vragen. Als het mijn poll was mocht je opstaan wanneer je wil anders had ik het er wel bijgezet maarja… niet mij poll niet mij regels

2 likes

Dat toeval bestaat vind ik juist eerder te maken hebben met het ontwakenen van ons als spiritueel persoon. Heeft naar mijn mening niks met hedendaagse nuchterheid te maken. Toeval bestaat niet vind ik juist eeeeenorm bekrompen. Alles gebeurt met een reden dus toeval bestaat.

1 like

Alleen jij had deze poll kunnen maken :two_hearts:

1 like

Ik wil allebei haha :flushed:

• Voor altijd teenslippers dragen (ook in de winter)
  • Voor altijd snowboats dragen (ook in de zomer)

0 stemmers

• De hele tijd het gevoel dat echt nú moet poepen
  • Altijd een verstopte neus

0 stemmers

Zo she is back hoor. En wat een kutte :’)

1 like
  • Altijd door een plastuit moeten plassen
  • Tijdens je menstruatie mag je alleen maar dik maandverband dragen

0 stemmers

Kan wel een eigen topic maken dan kunnen mensen die op negeer zetten… :pensive:

2 likes

Haha het dilemma’s met yzile topic :p, nee hoor doe maar niet. Vind het leuk dat en zo actief bent.

3 likes

@GroenTakje wel leuk, een sneeuwboot aan je voet

:ghost:

1 like

dankje!! Ik vind ook leuk. Eindelijk een topic dat echt bij me past.

3 likes

Je geliefde maakt het uit na een relatie van 5 jaar. Een week nadat het uit is kom je erachter dat

• hij jullie hele relatie lang vreemd is gegaan met je beste vriendin.
  • je zwanger bent van hem.

0 stemmers

@Yzile
Is abortus een optie? Nee zeker

Altijd een verstopte neus heb ik al dus die is makkelijk. :joy:

Die afrits broek zou ik nog best leuk kunnen stijlen.

3 likes