Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hahahah damn autocorrect

1 like

I can’t

2 likes

Ja heb toch maar voor mn baas gekozen want ik zie hem nooit maar ja dat is wel een beetje raar

1 like

Naast*

Haha doei

7 likes

@anon69702710 Hahaha, jij bent echt goed in duivelse dilemma’s :smiling_imp: , ik heb er meerdere van jou voorbij zien komen met een 50/50-verdeling.

Hoera, je hebt een nieuwe partner en bent knetterverliefd. Een probleem: hij/zij haat jouw geliefde huisdier. Van wie neem je afscheid?

• je partner
  • je huisdier

0 stemmers

Haha een keer in de twee weken red ik al nauwelijks

Zo mag ik het horen, haha :blush: . Voor mij zou het echt een dealbreaker zijn als iemand niet van dieren blijkt te houden.

zou m’n baas wel leuk vinden hoor!!

• Zonder washandje douchen
  • Met washandje douchen

0 stemmers

Ja ik ben nasty. Heb overigens wel een apart handdoekje voor mijn gezicht, die zien de wasmachine wel vaker. Maar m’n handdoeken gaan eigenlijk nooit stinken ofzo?

Haha, no way dat ik uberhaupt zou vallen voor iemand die mijn huisdieren haat

2 likes

Wil je niet afschrikken maar douchepuff schijnt nogal onhygiënisch te zijn. En een broedplaats voor bacteriën.

1 like

Welke prop wil je hebben:

• Onzichtsbaarheidmantel van Harry Potter
  • Tijdverdrijver van Hermione Granger (waarmee je terug in de tijd kan reizen)

0 stemmers

• Coca Cola regular
  • Coca Cola light
  • Coca Cola zero
  • Pepsi want ik heb geen smaak

0 stemmers

3 likes

Wat is eigenlijk het verschil tussen light en zero? :see_no_evil: ik koop altijd light en m’n vriend wil zero. Hij had het erover dat zero eigenlijk meer voor mannen op de markt is gezet, het etiket ziet er mannelijker uit blabla en voor vrouwen dan light maar er is wel een klein verschil. Ik wilde het al opzoeken maar m’n WiFi is te verrot.

Of gewoon helemaal geen cola, ik mis die optie. :joy:

1 like

Je moet kiezen he, niet zeiken.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Wat vinden jullie meer stinken?

• Ei
  • Ui

0 stemmers

Ik douche nooit met een washandje en krijg ook nooit zeep in mijn ogen? Was jij je gezicht ook met zeep dan ?

6 likes

ik lust geen cola

2 likes