Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Een boek over je leven schrijven
  • De hoofdrol in een film over je leven

0 stemmers

Ik heb 6 jaar op een helpdesk van een provider gewerkt en dat is echt mind numbing. Alle levensvreugde was uit me weggezogen…

5 likes

Ik weet wat het is, van alle klantenservicebanen die ik heb gehad vond ik de helpdesk wel het meest vreselijk :sweat_smile:

1 like

Het is eindelijk zover! Jouw reis om de beste pokémontrainer te worden gaat beginnen. Je mag nu eerst je starterspokémon kiezen. Wie wordt het?

• Charmander
  • Squirtle
  • Bulbasaur

0 stemmers

image

Uiteraard gaat het nu om de eerste generatie. :black_heart:

8 likes

Ik wil pikachu!!!

3 likes

Ik heb getwijfeld of ik Pikachu erbij moest doen of niet, maar ik zie hem zelf niet echt als starter. :joy:

omg zo zielig

1 like

Here you go!

17 likes

Haha ik weet nog de allereerste keer dat ik pokemon blauw speelde en ik per se ook een pikachu wilde net als ash… nou probeer met een pikachu langs brock te komen. Hij was voorbij level 30 tegen de tijd dat ik misty kon verslaan :joy: Daarna ging alles wel vrij makkelijk haha

4 likes

Je gaat backpacken door

• Australië
  • Zuid Amerika
  • Azie
  • Je gaat helemaal niet backpacken je gaat 2 weken op de camping aan het Gardameer liggen met half Nederland en elke avond koken op de skottelbraai

0 stemmers

3 likes

Misschien kom ik dan eens op tijd mn nest uit

3 likes
  • Je moet altijd een twijfelaar delen met Tante Soesa en Sassefras als je wilt slapen.
  • Je moet altijd 25% van je salaris afstaan aan Kloontje het Reuzenkind zodat zij altijd genoeg ijsjes kan kopen.

0 stemmers

1 like
  • Je moet je hele leven een compleet KLM-stewardessen outfit dragen met hoge hakken (buiten sporten en slapen). En daarbij er altijd tiptop in orde eruit zien.
  • Je moet je hele leven een Post-nl postbezorger outfit dragen (buiten sporten en slapen), met comfortabele schoenen en hoeft weinig tijd verplicht aan je uiterlijk te besteden. Echter moet je wel van 10 straten altijd alle pakketjes aannemen.

0 stemmers

jij beschrijft precies mijn vakanties van vroeger. die skottelbraai ook echt

2 likes

Iedere ochtend voordat je naar werk/school/etc. gaat…

• Moet je eerst geblindoekt een ritje in iedere achtbaan van de Eftelling en Wallibi hebben gemaakt op een volle maag.
  • Moet je eerst in Borat’s mankini met pruik en foute zonnebril de hele kalverstraat doorrennen schreeuwend dat je niet Ali G bent.

0 stemmers

1 like
  • Abeltje
  • Ciske de rat

0 stemmers

Daarom ben ik begonnen met Pokémon Yellow :slight_smile:

2 likes

Goeie ouwe tijd… Ik heb die nog ergens liggen voor in mijn hippe gameboy SP

Noooo er waren giga watermeloenen voor 3 euro op de markt. Maar die krijg ik niet mee gesleept.

2 likes

Waar is de poll

13 likes