Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Welke poll.

Ik kwam bekende tegen en die gaan de water meloen halen en aan mn moeder mee geven morgen hahahaha.

2 likes

Hahahahag. Keep in mind dat die watermeloen even groot is als ik. ( ik ben 1.70) en ik er 6 km mee moet lopen.

2 likes

Omg ik zie nu pas in welk topic ik zit. Hahahah ik faal.

• Ik faal
  • Keihard

0 stemmers

• Pindakaas is hartig beleg
  • Pindakaas is zoet beleg

0 stemmers

1 like

Ik voel een dirty dancing momentje aankomen hier…

" I carried a watermelon"

6 likes

Omgggg hier kan ik toch niet tussen kiezen.

4 likes

Ik weetniet eens wie rocket power is haha. Vroeger weinig tv gekeken. Ook nog nooit Pokémon gekeken. Kreeg wel eens Pokémon traktaties en dan vroeg ik me af wie die lellike beesten waren.

6 likes

• ALS JE EEN PUIST ZIET BIJ IEMAND ANDERS, MOET JE DIE UITKNIJPEN
  • JE MOET ALTIJD SLAPEN IN EEN BED VOL CHEESE ONION CHIPS

0 stemmers

1 like

Ik typ

• Beha
  • Bh

0 stemmers

Op een webshop geef ik de voorkeur aan

• Beha
  • Bh

0 stemmers

Sorry need 2 know for work

Mag ananas in kaasfondue

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Confronterend deze :grimacing: Ik typ dus zelf ‘Bh’ maar verwacht van webshops dat ze ‘Beha’ gebruiken. Waarom geen idee :sweat_smile:

12 likes

Ja ik twijfel zelf ook heel erg! Ben bezig met 1800 stuks ondergoed in de database zetten, maar ik heb geen flauw idee wat netjes is, bh of beha. Mijn collega’s gebruiken het door elkaar.

1 like

Bedoel je dan of je ananas mag dopen in kaasfondue of dat je op een zieke twisted manier ananas vermengd met de kaasfondue?

2 likes

Ik heb even snel getest bij een paar grote webshops. (Er van uitgaande dat zij daar wel enige vorm van research op losgelaten hebben.) Ik krijg daar vaker meer resultaten als ik zoek op ‘bh’… nu ik er langer naar kijk vind ik dat eigenlijk ook helemaal niet raar om te gebruiken.

• Alleen nog maar gele kleding dragen
  • Alleen nog maar oranje kleding dragen

0 stemmers

Dopen

1 like

Ja ik had ook research gedaan op collega webshops maar dat verschilde ook weer. Of beha in de titel en bh in de beschrijving…

NEEEEE pleur op met je annanas.

2 likes

Doe afwisselen met : Tettenhouder en tweelingmutsen.

18 likes