In één keer leeg lepelen
- Pindakaas
- Nutella
0 stemmers
In één keer leeg lepelen
0 stemmers
Shit heb hoogte vrees.
Beha/bh is eigenlijk een afkorting van bustehouder toch? Maakt de keuze nog wat lastiger (want ‘beha’ is dan eigenlijk raar, maar toch vind ik dat netter staan…)
Welk woord is als normaal woord erger: (Wees niet bang ik ga geen webshop beginnen met toiletartikelen. Al zou ik best mijn reet willen afvegen aan Trump-toiletpapier).
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Omg absoluut een nee
Ik ga het dus sowieso wel doen, wilde even checken wie ik wel/niet uitnodig op mn verjaardag. Maar heb helaas de poll anoniem gemaakt
Nee daar kwam ik namelijk te laat achter
0 stemmers
Haha omg allemaal George Clooney? Ik vind daar dus echt helemaal geen reet aan haha niet dat ik Jan Smit aantrekkelijk vind, maar dan kies ik voor de leeftijd haha.
Oei even ter verheldering bij de seks net vraag had ik tussen de haakjes niet gelezen ik kwam er pas achteraf achter.
0 stemmers
Huh ik vind de vliegende Hollander dus zoo saai? In zo’n slome boot, kleine afdaling. Zo voorbij. Joris en de draak vind ik wel weer een hele toffe achtbaan.
Hmm, misschien ben ik naief hoor, maar ik zou dat juist helemaal niet denken. Ik heb het idee dat dronken achter het stuur gaan zitten gewoon in het algemeen niet geaccepteerd is. Maar misschien ligt dat aan mijn omgeving hoor.
0 stemmers
Nog nooit gehad maar heb vaak genoeg gelezen en gehoord over hoe pijnlijk en naar het is en sowieso in dat gebied daar iets hebben nee dankje. Vraag me wel af hoe ik moet lopen en slapen met die teennagels.
0 stemmers
Jullie stellen mij diep teleur…
Er komt een nieuwe regel in Nederland. In plaats van kiezen óf en zo ja, hoeveel kinderen je wilt/neemt/kiest/krijgt, moet je kiezen voor géén kinderen of 6 biologische kinderen (binnen 10 jaar). Wat kies je?
0 stemmers