Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Ik vind dit echt een leuk topic!

1 like
  • Voor altijd een stukje spinazie tussen je voortanden
  • Onderstaande tattoo laten zetten

0 stemmers

best-tramp-stamp-tribal-tattoos

2 likes

Haha ik herken zoveel mensen aan de foto’s bij de keuze, dus voor mij is sowieso de helft die Nee heeft gestemd een bekende forummer!

3 likes
  • Figureren in een reclame voor vaginale droogheid die op alle televisiezenders wordt uitgezonden
  • Op een billboard prijken met lactacyd in je hand in heel Nederland.

0 stemmers

Kutdag dus kutdillema.

1 like

Stiekem (of minder stiekem) heb ik een specifieke knuffel waar ik elke nacht mee slaap. En ik slaap minder goed als ik mijn knuffel niet heb.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha die ene baan is wel iets voor jou… Giel op tijd wakker maken enzovoort (of heb ik nu de verkeerde persoon in mijn hoofd?).

6 likes

Haha dat is wel erg stellig, dat deurwaarders andermens levens kapot maken.

17 likes

Dan moet je Giel Beelen wel erg haten hé

Als het een kussen is waar je comfort en troost uit haalt wel!

Hoera een tweeling:

• Je noemt je dochters Peaches Honeyblossom & Fifi Trixibelle
  • Je noemt je dochters Petal Blossom Rainbow & Poppy Honey Rosie

0 stemmers

4 likes

Je mag wel kritisch zijn toch en wat zou jij stemmen?

Eigenlijk heb ik het gevoel dat Giel best een heel chill figuur is om voor te werken (vind hem wel irritant overkomen verder hoor). Ben ook liever zijn PA dan woordvoerder/persvoorlichter (weet niet of hij die heeft) voor als ie weer iets walgelijks heeft gezegd.

Giel een oor aan naaien zodat ik zelf een succesvolle radio carriere kan beginnen en betere muziek op de ether ten gehore kan brengen.

Nee hij lijkt me echt iemand die alleen mcdonalds lust en fristi en driftig wordt als hij het niet krijgt. Of aan je paardenstaart trekt als hij het niet krijgt.

4 likes

Ja zou best kunnen maar denk dus dat hij een vrij eenvoudig persoon is om tevreden te stellen (gelukkig wel met de toevoeging van quantum dat seksuele diensten niet verleend hoeven te worden). Ik kan best altijd fristi en McDonalds regelen. Ik denk dat ik wel voor gekkere mensen heb gewerkt dan voor Giel.

4 likes
  • De rest van je leven met een kort pittig kapsel rondlopen inclusief bijpassend Miss Etam outfitje
  • De rest van je leven mag je alleen nog maar op vakantie naar een all inclusive resort in turkije (hier mag je niet vanaf) plus je zit er met allemaal “vage” bekenden die je in de supermarkt ook altijd ontwijkt

0 stemmers

Ligt eraan waar je het meeste geld voor krijgt

Alom bekend. Welke kleuren zie je? (Dus niet: wat is het daadwerkelijke antwoord)

• Wit-goud
  • Blauw-zwart

0 stemmers

1 like

Ik zie blauw-goud

11 likes

Ik zie Laurel

63 likes