Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Jullie noemen alleen maar urine-incontinentie, maar wat dachten jullie van ontlasting? Liever ongesteld hoor.

4 likes
  • God bestaat
  • God bestaat niet

0 stemmers

Ja, en als het dan nog alleen om plassen ging… Maar er bestaat ook nog zoiets als poep? Als je dan niet snel kan verschonen kun je ook weer infecties en smetplekken krijgen enzo. Plus: de stank.

O @Foucher was me voor, haha.

5 likes

Ik denk trouwens ook dat je eigenwaarde echt omlaag keldert wanneer je incontinent bent, en met eeuwig ongesteld zijn toch een stuk minder.

Wat heb je liever?

• Er wordt bij je ingebroken
  • Brand in je huis

0 stemmers

hmm ik heb brand ooit meegemaakt en was wel heel naar natuurlijk, maar was wss omdat een huisgenoot een peuk in de vuilniszak had gedaan die nog aanstond. Dus gewoon een mega domme fout.
Als er één keer bij me ingebroken zou zijn zou ik me nooit meer veilig voelen in mn eigen huis denk ik.

Ja brand in je huis kan je natuurlijk opvatten op heel veel manieren (klein brandje of hele huis afgefikt). Er is 2 maanden geleden bij mij ingebroken terwijl ik lag te slapen en dat heeft nog steeds heel veel impact, dus wat dat betreft zou ik dan liever een klein brandje hebben gehad.

• Amsterdam
  • Utrecht

0 stemmers

• Van Gogh
  • Rembrandt
  • Mondriaan

0 stemmers

Mijn oven vloog in de fik en ik was ZOOO blij dat ik een brandblusser van m’n vader had gekregen. Dat vuur slaat zo snel om zich heen. Ik kan ook niet begrijpen dat iemand daarvoor zou kiezen. Maar ik snap wel meerdere keuzes niet en wil graag dat elke forummer zijn of haar keuze toelicht. Dat gaat alleen een beetje ver.

4 likes

Ja en dat dus je bent ook gelijk onvruchtbaar.

• Je moet overdag altijd een alpino pet dragen. (Alleen niet als je gaat slapen / douchen etc.)
  • Je ontbijt en lunch bestaat altijd uit baguettes. (Alleen je diner is dus echt gevarieerd.)

0 stemmers

Bij een inbraak nemen ze voor een groot deel vervangbare spullen mee. ( ja en dure sieraden waarschijnlijk maar goed daar gaan we het niet over hebben)
Maar bij een brand gaat alles verloren. Dus ook foto’s van vroeger enzo. Dat lijkt me erger. Plus ik ben doodsbang voor brand.

3 likes

Ik zou later op zich wel kinderen willen, maar mijn kinderwens is op dit moment nog niet zó sterk aanwezig dat ik het ervoor over zou hebben om mijn broek steeds vol te schijten.

Oja en inbraak heb ik ook meegemaakt bij m’n ouders huis. Er waren dingen uit de garage gestolen maar het leek alsof ze die deur naar het huis niet open konden krijgen? Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik in bepaalde huizen het eng vind om alleen te slapen maar brand is echt de hel. Tegen inbraak valt heel veel te doen.

En haal dit in huis, you never know.

9 likes
  • Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

1 like

Love baguettes is niet eens een straf

9 likes

Als je er maar een je hele verdere leven mag eten.

• Hartig
  • Zoet

0 stemmers

Heftig om te zien dat de meerderheid een andere studie zou kiezen (mezelf inclusief). Je had denk ik ook eens een story geplaatst waarin je zei dat je twijfelde over je richting, was dat de inspiratie voor deze vraag?

Ik mis trouwens ook de optie om na de middelbare school 1 jaar iets totaal anders te doen, omdat ik het gevoel heb dat we veel te snel en onvoorbereid beginnen aan de universiteit, zeker in België, waar alles snel snel snel moet gaan en je scheef wordt aangekeken als je buiten de pas loopt.

1 like