Dan mag het
Lijkt me best lekker met zo’n dadel-nootjesbodem ofzo
Puur omdat ik het Shell logo verreweg het mooiste vind
- Het NOS Journaal presenteren met enorme zweetvlekken
- Het NOS Journaal presenteren met een flinke cameltoe
0 stemmers
- Hele leven alleen nog maar instant ramen mogen eten
- Hele leven alleen nog maar pannenkoeken mogen eten
0 stemmers
Ik denk dat het Journaal presteren zelf al fout gaat bij mij die zweet vlekken maken dan ook niet meer uit.
Het NOS journaal wordt tegenwoordig staand gepresenteerd.
Haha ja als het bij RTL was geweest, had ik ook voor de cameltoe gekozen
Ik zou serieus ook gewoon een partner kiezen met niet zo’n mooi hoofd en niet zo’n mooi lichaam als ik me zou rot lachen om hem.
Momenteel heb ik wel iemand die van top tot teen er goddelijk uitziet al zeg ik 't zelf, maar wou 't even gezegd hebben.
- Argentinië
- Nigeria
0 stemmers
Even een throwback…
- Zoo Tycoon
- Rollercoaster Tycoon
0 stemmers
Unox heeft nog een samenwerking met de vegetarische slager! En niet alleen maar vleesproducten.
Ik schaam me diep, maar heb dus eerst even moeten googelen wie en waarvan de beste man ook al weer was.
Kheb beide meegemaakt en kies bewust voor brand. Van brand heb ik geen traumas opgelopen (oke bij ons liep het goed af, ook al had de boel kunnen ontploffen) maar het idee dat iemand die je niet kent aan je spullen zit en in je huis is geweest vond ik wel ingrijpender. Daar heb ik echt lang last van gehad. Brand heb je toch (vaak) meer zelf inde hand, een soort van controle. Bij inbraak niet.
Er zit een zeer actieve mug op m’n kamer.
Wat doet Ludo?
- Gaat net zo lang op jacht tot de mug is gedood ook al is het plafond 3 meter hoog en kan ze er niet bij. Gooit heel de tijd schoenen naar de mug in de hoop dat het raak is.
- Doet oordoppen in, smeert zich in met deet en gaat van tukkenstein.
0 stemmers
Ik ken dus iemand die er op z’n 22e pas achter kwam dat een vrouw drie gaatjes heeft. En hij had gewoon een vriendin. :’)
Ik kies voor de zweetplekken, puur omdat op Dumpert eindigen me echt een nachtmerrie lijkt. En die kans is groter met kamelenteen.
Haha jezus ik las dit te snel en zat me in te beelden wat de acteur Ludo zou doen, dacht al nou creative GTST cliffhanger hoor.
Alsnog voor optie tukkenstein gestemd overigens. Ludo heeft wel voor hetere vuren gestaan
Haha wtf allebei niet liever. Maar dan toch liever door een olifant want dat is bijzonderder
Lekker bezig jij hahahah wat een dodelijke keuzes
Het liefst zou ik heel veel eten omdat ik heel veel van eten hou, maar omdat ik ook gezond en een beetje fit probeer te zijn doe ik de laatste tijd even normaal eten. Moeilijk