Je moet kiezen-topic (Deel 1)

ik heb een keer voor een operatie een vingernagel afgetrokken gekregen en zelfs onder verdoving was dat NIET leuk. Ik weet niet of een tampon past maar met een beetje glijmiddel… :’) ik heb vreemdere voorwerpen in de blaas van mensen zien eindigen… :stuck_out_tongue:

I know maar ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig ernaar. Zou mezelf ook niet willen spuiten.

Maar de urinebuis is echt mini en dan heb je denk ik kans op blijvende schade. Een nagel groeit weer aan maar het lijkt me wel heel naar.

Hahaha hoe kom je erop?? :sweat_smile:

1 like

Je zit in de bus en er zijn geen zitplaatsen meer. Bij de volgende halte komen er meerdere mensen binnen, waaronder een zwangere vrouw die het zichtbaar moeilijk heeft met dit warme weer, een vrouw van jouw leeftijd met een gebroken been en krukken en een bejaarde met een wandelstok. Niemand anders staat op. Aan wie geef je jouw zitplaats?

• de zwangere vrouw
  • degene met het gebroken been
  • de bejaarde
  • ik blijf zitten

0 stemmers

haha sorry totaal offtopic :sweat: maar als je je nagels uittrekt en hetnagelbed meetrekt (wat dus gebeurt) groeien ze niet terug :weary: mijne is dus toen teruggehecht met het nagelbed eraan (met een hechting door het nagelbed) waarna de nagel afviel en een nieuwe nagel ging groeien uit het nagelbed; en door die hechting zit er nu permanent een soort spleetje in het midden (hoort vast in het TMI topic dit zeker?) :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb die tampon al een keer gehad :joy::joy:

Ik wilde net reageren waarom hier tmi onderwerpen besproken werden, word er helemaal naar van

1 like

Oh wat naar! Hoe dan?

Jullie hebben ze gewoon niet alle 24 in ‘t kratje.

8 likes

In de kratje :wink:

4 likes

Aaaargh

• Je hebt 2 armen, maar je goede arm/hand doet niets meer, er zit amper kracht in dus je moet alles met je verkeerde arm/hand doen.
  • Je moet je verkeerde arm laten amputeren tot boven de elleboog. Dit stukje arm mag je wel gebruiken in het dagelijks leven.

0 stemmers

Had nachtdienst gehad, ongesteld en was doodmoe. Ging lastiger maar door mijn vermoeidheid niet eens doorgehad, totdat ik moest plassen en dit niet wilde. :joy: @Modena

Dat is vrij onmogelijk, je plasbuis is tussen de 2 en 4 cm lang dus een tampon zou daar noooit inpassen

2 likes

Dat is heel raar, want je plasbuis is écht maar zo kort. Dus ik vraag me af wat je dan voor fratsen uithaalt, haha.

Gewoon proppen haha

Wat niet rekt dat scheurt wel!

2 likes

Ja dan zit ie in je blaas :stuck_out_tongue: denk ook dat het op die manier een one-way street is…

Afschuwelijk

1 like