Precies en wat niet scheurt dat knippen we in!
Ik word echt onpasselijk van dit thema
Idd wtf wow ik kan me echt niks erbij voorstellen. Dit is een miniscuul buisje. In de plasbuis van een man kan dat toch ook niet? Oh ik word er echt naar van.
Huh, gaan we mensen nu ‘pakken’ op wat ze hier reageren?!
(Of is dit een inside joke die ik mis…)
Oh sorry dan heb ik niks gezegd!
Nouja het is me wel gelukt… Prettig is anders, maar het kan dus wel. Is natuurlijk alleen niet de bedoeling.
Vraag me niet hoe, want ik weet het zelf ook niet haha. Ik weet dat het heel stroef ging, maar dat heb ik wel vaker (als het wel via de goede weg gaat dan ;p) en toen ik heel nodig moest plassen wilde dat niet. Begreep er niks van en toen trok ik de tampon eruit en kon ik gewoon plassen. Was wel een kleine tampon, heb niet het idee dat daar iets is veranderd, verder ook geen zeer gedaan ofzo.
Katheters kunnen ingebracht worden en blijkbaar kleine tampons ook. Heb nu geen nachtdiensten meer, moet wel heel moe geweest zijn dat ik dat ook niet gelijk gemerkt heb haha.
Laten we stoppen over tampons en plasbuizen. Ik denk dat we allemaal wel weten dat het vrijwel onmogelijk is. Iemand kan wel iets beweren maar er bestaat ook nog iets als alles voor de likes ofzo.
Ik maak wel een leuk nieuw polletje voor jullie.
Met heel warm weer slaap ik …
- Onder de dekens, ik kan niet zonder dekens slapen
- Op de dekens, veel te heet
0 stemmers
Zoiets suggereren is ook absoluut niet nodig? Wat kunnen mij die likes schelen. Ik ga heus niet iets lopen verzinnen, dan zou ik wel wat interessanters kiezen hoor.
Maar het is nu klaar.
met hangbuikzwijntjes en bolderkarren. <3
- Eastpak
- Dakine
- Fjallraven
- Kipling
- Herschel
- Burton
- The North Face
0 stemmers
- Ed(ward) Sheeran
- Edward Cullen
0 stemmers
- Steenbok
- Waterman
- Vissen
- Ram
- Stier
- Tweeling
- Kreeft
- Leeuw
- Maagd
- Weegschaal
- Schorpioen
- Boogschutter
0 stemmers
- langharige katten
- kortharige katten
- kale poes
0 stemmers
Je gaat altijd met de auto naar je werk en een enkele rit duurt 1 uur maar daar kan verandering in komen als ze een heel groot bos kappen waardoor er een nieuwe snelweg kan worden aangeleged waarmee je er maar 45 minuten over doet.
- Je neemt de 1 uur reistijd voor lief omdat je graag wilt dat het bos behouden blijft. Er is al zo veel natuur verloren gegaan en Nederland bestaat al uit genoeg asfalt.
- Het kan je weinig schelen dat ze duizenden bomen gaan omhakken en de leefomgeving voor veel dieren qua omvang afneemt. 15 minuten tijdswinst is mooi meegenomen.
0 stemmers
Zijn er mensen die hier serieus reageren dat ze de bomen gekapt willen hebben?
Ja 6%
Vraag me af of dat serieus is of dat ze gewoon aan het fucken zijn.
Symmetrie
Ik slaap dan onder een dekbedovertrek zonder dekbed erin