Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Mijn oma was verlamd aan haar linker kant wat eigenlijk haar goede kant was. ( Ze heeft “geluk” gehad dat ze vroeger moest leren om met rechts te werken want links mocht niet ofzo) maar ze kon nog best veel. En er zijn allemaal hulpjes voor mensen met maar 1 arm. Mocht je dan nog een klein beetje kracht in je andere arm hebben dan is dat fijn.
Plus ik ben rechts maar doe ook veel met links. Alleen schrijven en knippen enzo kan ik niet zo goed met links maar dan is een kwestie van wennen.

1 like

Als het aan mij ligt wel bovenop de deken op het voeteneind. Helaas denkt mijn vriend daar anders over :frowning:

Een (bijna) verlamde arm schijnt ongelofelijk zwaar te zijn. 1 meisje waarvan de armen verlamd waren door een bacterie had echt gesmeekt om ze te laten amputeren omdat het zo loeizwaar was.

3 likes
  • Gekookt ei
  • Roerei
  • Gebakken ei

0 stemmers

Hoe spreken jullie fuchsia uit?

• Fuuksieja
  • Fushja

0 stemmers

Eigenlijk meer fuck-sija, maar die optie staat er niet tussen. :grimacing:

29 likes

Fuck sia

15 likes

Eten jullie dat rauwkost gedoe op als je dat krijgt in een restaurant bij je bestelling (dat wat je niet hebt besteld dus). Beetje lastig om te verwoorden, maar het is te herkennen aan dat het er gortdroog uitziet en dat het vaak al op meerdere borden heeft gelegen.

• Ja
  • Nee natuurlijk niet

0 stemmers

Het was niet de bedoeling om @Zompig te quoten

Plassen jullie in het water?

• Ja
  • Ik zeg nee maar ik doe het stiekem wel.

0 stemmers

1 like

Maar ik doe het echt niet meer, omdat ik ‘s ochtends liever ff eerst rustig op de wc plas. Ging dit over plassen in de douche trouwens of over elk water? Ik plas echtniet in een zwembad gatverredamme jongens. Die pierenbadjes die altijd volop naar urine meuren.

1 like

Nah eigenlijk zee of meer waar er geen wc in de buurt is.

Je verdwaald in een heel groot eng bos met heel veel insecten en enge dieren.
Jij

• begint heel hard te rennen (rondjes)
  • gaat zitten en wacht tot er een wonder gebeurt

0 stemmers

In de zee plas ik als ik nodig moet, liever niet. Onder de douche plas ik ook als het moet. Niet standaard dus.

1 like

Ik ren sowieso heel hard, heb al meerdere malen op een nare manier mezelf gestoten omdat ik oprecht zo kan schrikken van alleen al een nachtvlinder en dan kunnen ook de tranen al in m’n ogen springen. Wat een hel. Iel.

2 likes

Als je er nog maar 1 mocht in je verdere leven

• Strand
  • Zwembad

0 stemmers

Ik wist niet dat beide kon haha

Om in te zwemmen of in het algemeen? Ik zou het heel jammer vinden om op vakantie niet naar mooie stranden te gaan, maar ik zwem liever in een zwembad.

Ja, nu dan maar om heen te gaan. Wacht doe een nieuwe:

• Zee
  • Zwembad

0 stemmers

1 like

Maar dan niet het Nederlandse strand natuurlijk. Bij een zwembad denk ik aan gillende kinderen met zwembandjes en ouders met broodjes kaas en jam “voor de kids”.

2 likes