Nouja het is maar wat je als verlies ziet
als je werkelijk vreemd zou gaan met zijn beste vriend dan kan hij maar beter zsm van jullie beide af zijn hahahaha
Ik hou altijd 100 euro per dag aan en dat klopt bijna altijd wel.
Wij gaan altijd met het ov of de auto en dan kamperen. Vorig jaar gingen we ook niet uit eten dus dat scheelt ook weer geld
Oh, ik ben een beetje een big spender zie ik
Hoewel ik shoppen en uitstapjes wel mee had gerekend bedenk ik me nu… ik ga m even een stapje naar beneden bijstellen
- Slagroom
- Slaggeroom
0 stemmers
Namelijk: was hij dronken, had hij gevoelens voor die persoon, heeft hij het meteen opgebiecht, etc.
Ligt eraan of het eenmalig was en het voor de rest geen betekenis had (dan nee) of een affaire (dan wel).
@anon68622085 ligt echt aan de bestemming, dus ik zou alle bolletjes wel kunnen vullen.
@quantum ligt eraan hoe geniepig het is, ofzo. Of het echt was van “shit wat heb ik gedaan kut” of “Evenveel bekijkt het maar lekker joee”
Dronken of niet als je me al vergeet tijdens uitgaan en met een andere chick zoent dan hoef ik je niet meer ajuus.
Moet je wel een bedpartner hebben!
Ik heb altijd het gevoel dat die meer op het andere forum zitten…
N.a.v. dit bericht. Ben jij een bekende blogger die anoniem op dit forum zit (om dingen over jezelf/blog te lezen, danwel voor de gezelligheid?).
Anoniem! En jongens, niet onterecht ‘ja’ stemmen goed?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Drinken:
- Inschudden
- Inschenken
0 stemmers
Ik hoor dit wel eens bij Limburgers. 
Ik denk meer uit Limburg/Brabant. Ik zei vroeger altijd inschudden. Op een dag verbeterde een tante mij en zei dat het inschenken heet. Daar moest ik gisteravond aan denken vandaar deze poll haha
Volgens mij is het dan wel echt heel erg plaatselijk dialect. Ik kom uit zuid-oost Brabant en woon nu in DB maar heb dit nog nooit gehoord. Alleen inschenken wordt gebruikt.
Oh ik zag voor me dat je letterlijk het pak of fles heen en weer schudt terwijl je inschenkt.
Dat het echt gewoon een bepaalde manier van inschenken is for some reason, haha.
Zo is dat. Zero tolerance beleid erop. Anders blijf je maar lekker vrijgezel lul.
Ik zie voor me dat ze met een schokkende beweging het glas vol schenken en dan de helft ernaast ligt. 
- Ik ben een ochtendpoeper
- Ik ben een avondpoeper
- Ik kak de hele dag door
- Ik geef hier geen antwoord op, dit is vies
0 stemmers