Je moet kiezen-topic (Deel 1)

@Rockabye @Jumpsuit als je met de beste vriend van je man naar bed gaat bedrieg je alleen je man (en misschien de vriendin van die gast maar daar ben je wellicht niet zo close mee)

Als je met de man van je beste vriendin naar bed gaat bedrieg je je man én je beste vriendin

Ik vond het een makkelijke keuze

3 likes

Nouja het is maar wat je als verlies ziet :yum: als je werkelijk vreemd zou gaan met zijn beste vriend dan kan hij maar beter zsm van jullie beide af zijn hahahaha

3 likes

Ik hou altijd 100 euro per dag aan en dat klopt bijna altijd wel.

2 likes

Wij gaan altijd met het ov of de auto en dan kamperen. Vorig jaar gingen we ook niet uit eten dus dat scheelt ook weer geld

1 like

Oh, ik ben een beetje een big spender zie ik :grimacing: Hoewel ik shoppen en uitstapjes wel mee had gerekend bedenk ik me nu… ik ga m even een stapje naar beneden bijstellen

1 like
  • Slagroom
  • Slaggeroom

0 stemmers

Namelijk: was hij dronken, had hij gevoelens voor die persoon, heeft hij het meteen opgebiecht, etc.

2 likes

Ligt eraan of het eenmalig was en het voor de rest geen betekenis had (dan nee) of een affaire (dan wel).

3 likes

@anon68622085 ligt echt aan de bestemming, dus ik zou alle bolletjes wel kunnen vullen.

@quantum ligt eraan hoe geniepig het is, ofzo. Of het echt was van “shit wat heb ik gedaan kut” of “Evenveel bekijkt het maar lekker joee”

1 like

Dronken of niet als je me al vergeet tijdens uitgaan en met een andere chick zoent dan hoef ik je niet meer ajuus.

8 likes

Moet je wel een bedpartner hebben!

Ik heb altijd het gevoel dat die meer op het andere forum zitten…

2 likes

N.a.v. dit bericht. Ben jij een bekende blogger die anoniem op dit forum zit (om dingen over jezelf/blog te lezen, danwel voor de gezelligheid?).

Anoniem! En jongens, niet onterecht ‘ja’ stemmen goed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Drinken:

• Inschudden
  • Inschenken

0 stemmers

Ik hoor dit wel eens bij Limburgers. :speak_no_evil:

1 like

Ik denk meer uit Limburg/Brabant. Ik zei vroeger altijd inschudden. Op een dag verbeterde een tante mij en zei dat het inschenken heet. Daar moest ik gisteravond aan denken vandaar deze poll haha

1 like

Volgens mij is het dan wel echt heel erg plaatselijk dialect. Ik kom uit zuid-oost Brabant en woon nu in DB maar heb dit nog nooit gehoord. Alleen inschenken wordt gebruikt.

Oh ik zag voor me dat je letterlijk het pak of fles heen en weer schudt terwijl je inschenkt. :stuck_out_tongue: Dat het echt gewoon een bepaalde manier van inschenken is for some reason, haha.

6 likes

Zo is dat. Zero tolerance beleid erop. Anders blijf je maar lekker vrijgezel lul.:stuck_out_tongue:

1 like

Ik zie voor me dat ze met een schokkende beweging het glas vol schenken en dan de helft ernaast ligt. :clown_face:

3 likes