Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Ik ben een ochtendpoeper
  • Ik ben een avondpoeper
  • Ik kak de hele dag door
  • Ik geef hier geen antwoord op, dit is vies

0 stemmers

Ik vind dit trouwens bij mezelf fascinerend want vroeger of nouja tot m’n 18e? Kakte ik altijd ‘s avonds en nu altijd ‘s ochtends.

3 likes

Hahha we hebben allebei kaas en jam gestemd

Ik doe het apart. Ik weet wel dat het samen kan maar ik eet vaak komijnenkaas of tuinkruidenkaas en dat lijkt me met jam weer niet zo’n goed idee. Ik vind cottage cheese met jam wel heel lekker!

1 like

Ja dat is nog lekkerder maar die eet ik met clotted cream ipv cottage cheese. Is nog beter :drooling_face:

1 like

Wat moet ik vandaag of morgen doen nu ik mijn scriptie heb ingeleverd en niks op de agenda heb staan?

• Saleshoppen in Amsterdammmmm. Treat yourselfffff
  • Self care days: wees is lief voor je haar en huid.

0 stemmers

1 like

als ik de binnenstad bezoek ga ik meestal op een vroege ochtend op dinsdag of zo en ben ik na 1,5 uur ook helemaal klaar :stuck_out_tongue:

Naar mijn mening is het altijd druk in de binnenstad behalve na de kerstvakantie. Dan is het eindelijk eens (bijna verdacht) rustig.

@anon26776401 Ik vond het gisteren niet zo druk in Amsterdam. Zeker niet voor een zondag. En van de hitte had ik ook niet zoveel last, omdat de airco in de winkels super hoog staat.

1 like

De titelsong van je leven (dit lied speelt bij elke belangrijke gebeurtenis)

• Hey Ya - Outkast
  • Freestyler - Bomfunk MC’s
  • Jerk it Out - Caesars
  • My Humps - The Black Eyed Peas

0 stemmers

Als je ze hoort denk ik wel dat je ze kent. Het zijn best wel liedjes met een cult-status, anders was het wel random
Ik ben trouwens even oud als jij denk ik (20)

1 like

Hahaha ja die zou ook super geschikt zijn geweest

Patat eet je met

• Je handen
  • Bestek

0 stemmers

• M&M’s pinda
  • M&M’s crispy
  • M&M’s choco (gewone)

0 stemmers

Slapen doe ik:

• Naakt
  • In een pyjama
  • In mijn onderbroek
  • In een nachtjapon
  • In een tshirt en onderbroek

0 stemmers

Je mag beginnen met afstuderen en moet een scriptieonderwerk kiezen uit de onderstaande lijst:

• ‘Een receptieonderzoek naar de beeldvorming van Keeping Up With the Kardashians op Instagram en en Snapchat’
  • ‘Het verband tussen het gebruik van sociale media en botox: een verkennend onderzoek bij social influencers van 18 – 35 jaar’
  • ‘Kwalitatief onderzoek naar selfieverslaving bij middelbare scholieren’

0 stemmers

1 like

2 van de 158 zegt meubelen, dat is wel echt een hele duidelijke uitslag ja hahaha!

3 likes

Klinkt allemaal wel interessant, maar ik doe dan ook een studie die te maken heeft met social media

Ik vind de 3 opties die ik uit mijn duim heb gekozen ook veel beter dan wat ik uiteindelijk heb gedaan. :stuck_out_tongue:

3 likes
  • Ik poep heel snel.
  • Het kan uuuuren duren voordat mn bruine trui klaar is.

0 stemmers