- Ik ben een ochtendpoeper
- Ik ben een avondpoeper
- Ik kak de hele dag door
- Ik geef hier geen antwoord op, dit is vies
0 stemmers
0 stemmers
Ik vind dit trouwens bij mezelf fascinerend want vroeger of nouja tot m’n 18e? Kakte ik altijd ‘s avonds en nu altijd ‘s ochtends.
Hahha we hebben allebei kaas en jam gestemd
Ik doe het apart. Ik weet wel dat het samen kan maar ik eet vaak komijnenkaas of tuinkruidenkaas en dat lijkt me met jam weer niet zo’n goed idee. Ik vind cottage cheese met jam wel heel lekker!
Ja dat is nog lekkerder maar die eet ik met clotted cream ipv cottage cheese. Is nog beter
Wat moet ik vandaag of morgen doen nu ik mijn scriptie heb ingeleverd en niks op de agenda heb staan?
0 stemmers
als ik de binnenstad bezoek ga ik meestal op een vroege ochtend op dinsdag of zo en ben ik na 1,5 uur ook helemaal klaar
Naar mijn mening is het altijd druk in de binnenstad behalve na de kerstvakantie. Dan is het eindelijk eens (bijna verdacht) rustig.
@anon26776401 Ik vond het gisteren niet zo druk in Amsterdam. Zeker niet voor een zondag. En van de hitte had ik ook niet zoveel last, omdat de airco in de winkels super hoog staat.
De titelsong van je leven (dit lied speelt bij elke belangrijke gebeurtenis)
0 stemmers
Als je ze hoort denk ik wel dat je ze kent. Het zijn best wel liedjes met een cult-status, anders was het wel random
Ik ben trouwens even oud als jij denk ik (20)
Hahaha ja die zou ook super geschikt zijn geweest
Patat eet je met
0 stemmers
0 stemmers
Slapen doe ik:
0 stemmers
Je mag beginnen met afstuderen en moet een scriptieonderwerk kiezen uit de onderstaande lijst:
0 stemmers
2 van de 158 zegt meubelen, dat is wel echt een hele duidelijke uitslag ja hahaha!
Klinkt allemaal wel interessant, maar ik doe dan ook een studie die te maken heeft met social media
Ik vind de 3 opties die ik uit mijn duim heb gekozen ook veel beter dan wat ik uiteindelijk heb gedaan.
0 stemmers