Werken als
- Lijkenverzorger
- Rioolwerker
0 stemmers
Werken als
0 stemmers
Wie wint de wedstrijd
0 stemmers
Hoe vaak sport je (gemiddeld)
0 stemmers
Lastige! In een goeie week 4 x, in een slechte maand geen enkele x.
Haha ja ik zie dat je ook gemiddeld een heb gedaan, heb precies hetzelfde.
Omg ik weet niet hoe het gebeurd is, maar ik las heel even “wat vind je van gregor”
slaatje en als ik preciezer moet zijn bijvoorbeeld kipkerriesalade. kipkerrieslaatje klinkt niet.
Ik noem dit hondenvoer (bovenste)
Ik vind dat bovenste echt zo lekker. Het is gewoon mayo met een paar augurkjes erop voor de sier maar jam jam jam
Viespeukpolls
Heb jij ooit twee dagen dezelfde onderbroek gedragen?
0 stemmers
Heb jij ooit snot/bullen aan een voorwerp afgesmeerd?
0 stemmers
Heb jij ooit je eigen oorsmeer geproefd?
0 stemmers
Ik wil een vriend die zelf zn kleren kan kopen.
Spullen
Of ja dat geeft Google teminste aan. Ken het ook niet.
Oh shit dat maakt me dan weer onzeker
Ik stem ja maar ik heb niet eens een vriend bedenk ik me nu (maar theoretisch gezien zou ik het wel doen)
vals, ik heb nu pas geantwoord
0 stemmers
Wow de antwoorden gingen van kwaad tot erger hahaha
Ja ik vind ze persoonlijk allemaal de hel. Ik heb nu denk ik een stuk of 10 muggenbulten en ik wordt al gek. Maar ik vind de andere 3 opties nog erger. Moet dan ook wel een dillema zijn, maar ben bang dat iedereen nu toch voor de muggen gaat kiezen haha.
Hahaha ja jeuk is echt een hel, heb nu 1 muggenbult op mijn hand en het irriteert me zo. Maar wespensteken doen echt zeer en in je gezicht??? Vijf op zo’n kleine oppervlakte haha, auw man. En ik heb een wespenfobie.
Die spinnen krijg ik de kriebels van ook al is dat eigenlijk de minst vervelende optie want na het wandelen en spinnen van je afschudden heb je nergens meer last van …
Die laatste daar kan ik niet eens over praten.
Ik vind serieus die spinnen erger dan de kakkerlakken. Ik ben zó ontzettend bang van spinnen. Ik heb liever even die kakkerlakken. De wespen optie is misschien wel heel extreem ja