I spinnen
Ik ben gegaan voor de kakkerlakken… terwijl die echt erg is. Ik ben alleen nog veel banger voor spinnen. En van wespensteken krijg ik zulke grote bulten waar je heel lang wat van blijft zien. Dit geldt ook voor muggenbulten. Houd hier echt littekens aan over. Dus ja
Dat ligt eraan waar we het over hebben…
Slaatje = huzaren-, eier-, rundvlees-, etc. salade in zo’n klein bakje met een plastic lepeltje
Salade = groene blaadjes met tomaatjes/kaas/croutons/etc.
Maar een eiersalade in zo’n aluminium bakje toch wel? Of niet? Voor op brood van Johma noem ik ‘eiersalade’ of soms eiersla (haha) maar als het in zo’n aluminium bakje zit met een vorkje noem ik het automatisch slaatje, afhankelijk van de smaak
Die kloon is echt te erg.
- Je twee pinken via een operatie afstaan in ruil voor 100% zekerheid dat jij 100 jaar oud wordt, altijd gezond bent en er zeker van bent dat vier andere mensen die je liefhebt, hetzelfde lot te wachten staan. (Om 00:01 op je verjaardag val je in een diepe slaap en wordt je nooit meer wakker.)
- Het leven nemen zoals het is met twee pinken en weinig garanties. YOLO.
0 stemmers
Hoe krijg je t verzonnen…
Maar dat gaat natuurlijk alleen op als je zo’n baan hebt…
Vechten tegen:
- Een kakkerlak zo groot als een hond
- Een rat zo groot als een paard
0 stemmers
Deze zomer moet je voor 3 maanden een nieuw kapsel. Je hebt je voorgenomen om eens niet voor safe te gaan. Wat kies je:
- Katy Perry’s donkerpaarse lokken tot iets over de schouders die lastig te stijlen zijn
- Halsey’s turquoise korte haar dat makkelijk in model is te brengen
- Rita Ora paselroze bob tot de kin waarvan de kleur lastig te onderhouden is omdat het snel vervaagt
- Haley William’s oranje haar met mini fringe die soms rechtop gaat staan
0 stemmers
Bedoel je hier echt van 8-23, want dan bestaat je leven dus zo’n beetje uit collecte lopen en slapen… of moest het stiekem 20-23 zijn?
Hoe kan je in je oor krabben zonder pinken.
hmm mijn middelvinger past er ook in.
Haha, dan pas ik mijn stem nog even aan
Wie is jouw kabouter daddy
- Grote smurf in de Smurfen: Hij is leider van de Smurfen en de meest wijze van allemaal. Hij heeft veel gezag en de Smurfen zullen het zelden wagen hem tegen te spreken. H ij heeft een laboratorium (met op de deur het opschrift “Verboden te smurfen”) in het Smurfendorp met daarin allerlei toverboeken, zodat hij kan wedijveren met tovenaar Gargamel. De Grote Smurf kan zijn toverkracht ook gebruiken om de Smurfen een wijze les te leren, als zij strijd met elkaar hebben of als de eenheid in het Smurfendorp in gevaar is.
- Kabouter Plop: Plop is de verstandigste en meest verantwoordelijke kabouter. Hij is de uitbater van de melkherberg. Op zijn muts staat een hartje. Hij heeft een witte baard en een brilletje.
- Doc: de hoofddwerg in Sneeuwwitje: hij verspreekt zich vaak en kan de zegswijzen niet uit elkaar houden. Hij draagt een bril. Hij is degene die de diamanten test in de mijn.
0 stemmers
Je zit in een hutje op de heide opgesloten met Thierry Baudet, Glennis Grace, Giel Beelen. Je moet met ieder van deze mensen één activiteit doen. Wie kies je voor welke activiteit?
Je hele seksleven vertellen tot nu delen inclusief de sappige details.
- Thierry
- Glennis
- Chiel
0 stemmers
Elkaars rug masseren met lavendel massage-olie
- Thierry
- Glennis
- Chiel
0 stemmers
Elkaar naakt ( maar geblinddoekt ) drie bossche bollen voeren.
- Thierry
- Glennis
- Chiel
0 stemmers
Als ik mijn muggenbulten ga tellen, of naja de wondjes die er van over zijn denk ik dat ik wel al aan de 50 zit . Mijn benen zijn een slagveld, maar ik smeer het dagelijks in met aloe vera gel, helpt onwijs tegen de jeuk!
N.a.v. het impopulaire meningentopic:
Kus jij je ouders op de mond?
- Ja, dat ben ik gewend en ik vind er niets mis mee
- Ja, maar dat zou ik liever niet meer doen
- Nee, maar vroeger (tot ongeveer 12 jaar) wel
- Nee, nooit gedaan (wel: wangkussen, knuffelen etc)
- Nee, nooit gedaan (ook geen wangkussen, knuffelen etc)
0 stemmers
Aangepast!
Edit: oh kut, dan verwijdert ie de eerdere stemmen…
Ik denk regelmatig dat het me echt leuk lijkt als mijn ratten zo groot waren als mijn honden want dan konden we beter knuffelen