Ik heb niks met Thierry maar het lijkt me zo grappig.
Wacht eens even… DRIE BOSCHE BOLLEN.
Mijn god hoe krijg je het weg.
En @quantum : wisten jullie dat dat lied eigenlijk over SOA’s blijkt te gaan? https://www.buzzfeed.com/spenceralthouse/cotton-eye-gonorrhea?utm_term=.boanmBxOR#.daZVmbyjB
Dat kan ja, als je ouders van nature niet erg gericht zijn op lichamelijk contact/genegenheid. Hopelijk heb je hierdoor nu geen problemen met lichamelijk contact
Ik doe het nu niet meer maar tot niet zo lang terug wel en ik vind er niets mis mee, maar die optie mis ik
Same. Ik dacht oprecht dat 80% van de mensen dit gewoon doet en ben ook echt verbaasd door deze uitslag?
Ik kus ze alleen op de mond als ik of zij op vakantie gaan haha. Ook best apart eigenlijk. Waarom dan opeens wel. Maar ja, rituelen.
Ja dit doe ik ook! Haha. Als ze voor een langere tijd weggaan of iets
Kijk jullie bij Instagram bij dat “Volgen” gedeelte? Waar je dus kunt zien wat de mensen die je volgt allemaal liken en volgen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit zouden serieus allemaal scriptieonderwerpen kunnen zijn voor mijn studie, haha.
Heel af en toe geef ik mn ouders drie kussen op de wang, maar dat is meer omdat “het moet/hoort” als ik op vakantie ga ofzo. Ik ben er gewoon zelf niet zo van en vind het ook maar ongemakkelijk. Ligt dus meer aan mij dan aan mn ouders
Ik wist ook niet dat de stemmen zo verdeeld zouden zijn. Maar ik vind het juist een fijn iets. Juist het gevoel van echt een band met mijn ouders hebben ofzo? Ik vind wangkussen tussen ouder-kind juist altijd vreemd (afstandelijk?). Dus voel je vooral geen viezerik, iedereen is anders opgevoed en als je je er goed bij voelt, vooral blijven doen!
Jaaa dat is een te ingewikkelde optie haha.
Ik ben ook verbaasd!
- Je wordt uitgehuwelijkt aan een dakloze junk.
- Je moet gaan werken als prostituee op de wallen.
0 stemmers
Als ie lui is maar wel schoonmaakt mag ie van mij blijven! Doe ik de rest wel
Vraag ik me wel af hoe schoon het dan wordt
Ik lust beide niet
- wc-pot werpen met Wil
- spijkerpoepen met Max
0 stemmers
Bij de macdonalds friet de mcdonalds frietsaus en bij alle andere friet gewoon mayo
Je moet je achternaam veranderen, wat wordt het?
- De Koe
- Schimmel
- Trump
- Tietjes
0 stemmers