Gewoon netjes onder de tafel naast de hond
Wapperende tieten ook echt
Ik ook hahaha mijn kakkineuze oppaskinderen zeiden altijd voor, dat is het meest recente wat ik me herinner. Om zou ik denk ik niet zo snel zeggen.
Ik ben denk ik maar max 10 keer in m’n leven bij Starbucks geweest, terwijl ik ook een aantal jaar heel dichtbij een starbucks woonde. Ik drink geen koffie en heb ook niks met die toko maar heb wel bij beide opties nee gestemd, misschien moest ik 2 keer juist ja stemmen.
Klopt.
Als je de uitslagen van de polls vergelijkt zie je ook dat de tolerantie voor honden groter is dan voor kinderen.
Er vanuit gaande dat ze allebei serieus zijn ingevuld en het feit dat de ene anoniem is en de andere niet geen significant effect op het stemgedrag hebben.
- Iemand pijpen, maar er komt diarree uit zijn penis
- Een wond vol met pus likken
0 stemmers
Een alpaca ziet er hartstikke lief uit maar de gedachten dat het heeft… tja…
Disturbing
Ja sommigen zeggen dat ik een verziekte ziel heb. Kan het vaak wel goed verbergen.
- Badpak
- Bikini
0 stemmers
Ik word zo onpasselijk van al die plas en poep vragen hahah, Echt hoe verzin je dat brr.
Ja 2%. MELD JE AUB.
Iel ik vind dit echt te ranzig mensen ️
Hier wat LEUKE polls
- Een dag leven op kinderbuenos
- Een dag leven op een chipssmaak naar keuze
0 stemmers
Bij onderstaande mag je zelf kiezen waar en het mogen ook meerdere winkels/tenten/ketens zijn
- Een dag gratis make-up kopen
- Een dag gratis eten kopen
0 stemmers
- Zwart ondergoed
- Rood ondergoed
- Printjes ondergoed
0 stemmers
Deze is ook echt weer te smerig.
Bijna even erg als Manuel vs. Dave.
Ik zie deze net voorbijkomen op facebook:
- Bij elke scheet wordt er 2,50 op je bankrekening gestort
- Je kunt het volume van je omgevingsgeluid bepalen
0 stemmers
Stinkend rijk worden, wie wil dat nou niet!
dan ben ik nu echt tering rijk
Wow Quote 500 had dan een speciaal zomerboek over mij gemaakt.
-
- Fysieke handicap waardoor iedereen je altijd helpt. Ook als je het gewoon zelf kan.
-
- Mentale handicap waardoor je iedereen verrot scheld, en mensen je ontwijken ook al heb je hulp nodig
0 stemmers