Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Een been hebben dat je niet kan gebruiken en waardoor je altijd in een rolstoel zit. Maar je hebt gewoon 2 normaal uitziende benen.
  • Het been deels laten amputeren en een prothese nemen waardoor je wel weer kan lopen.

0 stemmers

• Elke dag van je leven ongesteld zijn
  • Geen geslachtsorgaan hebben

0 stemmers

• Je moet altijd een een flinke theelepel sambal door je eten doen
  • je moet altijd twee opscheplepels appelmoes door je eten doen.

0 stemmers

• Je moet altijd een halsband dragen met daarop je adresgegevens + telefoonnummer zoals een hond.
  • Je moet altijd een kleine halsband dragen met een klein rinkelend belletje

0 stemmers

• Nokia 3310 (in blauw)
  • Samsung Ladyphone (roze variant)

0 stemmers

• vmbo
  • mavo

0 stemmers

• universitaire opleiding
  • academische opleiding

0 stemmers

• Je moet een paard in zijn bek kijken
  • Iemand tilt je over een paard

0 stemmers

Ik weet nog toen ik een jaar of 11 was en ik de samsung ladyphone van mijn moeder zou overnemen, dus ik blij want hij was roze, liet ze hem in de wc vallen, en daarna was ie dus stuk :sob: Echt een jeugdtrauma dit.

5 likes

Voor de mensen in een relatie.
In mijn relatie ben ik:

• Reacher: dates someone out of their league.
  • Settler: “settles” for someone below theirs.

0 stemmers

Hoe graag ik ook 2,50 euro zou krijgen voor iedere scheet die ik laat, niks zou zo fijn zijn als het volume van omgevingsgeluid te kunnen bepalen, dat zou echt zoveel ellende in mn hoofd schelen, ook al zou ik balen bij iedere scheet die ik liet :joy:

5 likes

Misschien is het een dillema waar tussen je moet kiezen haha.

2 likes
  • Toetsenbord doet het niet, maar muis/mousepad wel
  • Muis/mousepad doet het niet, maar toetsenbord wel

0 stemmers

Wie wint er vanavond?

• Frankrijk
  • België

0 stemmers

wat heb je liever

• nooit meer hoeven te poepen en plassen
  • nooit meer zweten

0 stemmers

Wel met je toetsenbord kun je dan dingen “aanklikken” met bepaalde toetsen. Maar het duurt langer je moet namelijk eerst een paar keer een toets indrukken voordat je bij het gene bent wat je wilt aanklikken.

1 like

Jawel, je kan best een hoop bereiken met sneltoetsen!

1 like

i found those polls out peoplez

• nooit meer hoeven te douchen wat je bent altijd al schoon en je haar zit altijd on fleek
  • jezelf onzichtbaar kunnen maken

0 stemmers

1 like

hahahaah aladdin hier ook bij, genieten!

De computer werd, volgens mij, eerst ook gewoon gebruikt met slechts een toetsenbord, een muis is eigenlijk voornamelijk om het wat makkelijker te maken. Er zijn ook best wel wat mensen die eigenlijk alleen het toetsenbord gebruiken en met alleen maar sneltoetsen echt knettersnel door die computer heen kunnen racen. Maar dan moet je wel even alle sneltoetsen uit je hoofd weten om er een beetje snel in te zijn :wink:

5 likes

jahaaa ik wou al bijdehand gaan zeggen: wat je zonder muis kunt? nou eh… UNIX?
en inderdaad dat kan heel sexy zijn zo snel dingen doen! en als je dat gewend bent is zo’n muis alleen een irritant ding. zou het een marteling zijn om m te moeten gebruiken. je doet jezelf echt een plezier ermee door wat van die dingen te leren!
tussen tabblaadjes wisselen, tabbladen sluiten, al dat soort dingetjes die je duizenden keren doet…

3 likes

Haha omijngod als ik met een collega mee moet kijken en ze op zo’n slakkentempo van tabblad wisselt, dingen opslaat of op het kruisje klinkt.
Dat ik echt denk dit zijn toch de meest basis sneltoetsen ooit

2 likes

Deze was wel heel makkelijk. Puppiesssss :heart:️:heart:️

1 like

New Girl

• Jess
  • Schmidt
  • Nick
  • Winston
  • Coach
  • Cece
  • Wie?

0 stemmers

Als je op de rode knop drukt gaat er ergens op de wereld een random iemand dood maar krijg jij €1.000.000

Zou jij op de knop drukken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers