Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Wie wint er vanavond?

• Frankrijk
  • België

0 stemmers

wat heb je liever

• nooit meer hoeven te poepen en plassen
  • nooit meer zweten

0 stemmers

Wel met je toetsenbord kun je dan dingen “aanklikken” met bepaalde toetsen. Maar het duurt langer je moet namelijk eerst een paar keer een toets indrukken voordat je bij het gene bent wat je wilt aanklikken.

1 like

Jawel, je kan best een hoop bereiken met sneltoetsen!

1 like

i found those polls out peoplez

• nooit meer hoeven te douchen wat je bent altijd al schoon en je haar zit altijd on fleek
  • jezelf onzichtbaar kunnen maken

0 stemmers

1 like

hahahaah aladdin hier ook bij, genieten!

De computer werd, volgens mij, eerst ook gewoon gebruikt met slechts een toetsenbord, een muis is eigenlijk voornamelijk om het wat makkelijker te maken. Er zijn ook best wel wat mensen die eigenlijk alleen het toetsenbord gebruiken en met alleen maar sneltoetsen echt knettersnel door die computer heen kunnen racen. Maar dan moet je wel even alle sneltoetsen uit je hoofd weten om er een beetje snel in te zijn :wink:

5 likes

jahaaa ik wou al bijdehand gaan zeggen: wat je zonder muis kunt? nou eh… UNIX?
en inderdaad dat kan heel sexy zijn zo snel dingen doen! en als je dat gewend bent is zo’n muis alleen een irritant ding. zou het een marteling zijn om m te moeten gebruiken. je doet jezelf echt een plezier ermee door wat van die dingen te leren!
tussen tabblaadjes wisselen, tabbladen sluiten, al dat soort dingetjes die je duizenden keren doet…

3 likes

Haha omijngod als ik met een collega mee moet kijken en ze op zo’n slakkentempo van tabblad wisselt, dingen opslaat of op het kruisje klinkt.
Dat ik echt denk dit zijn toch de meest basis sneltoetsen ooit

2 likes

Deze was wel heel makkelijk. Puppiesssss :heart:️:heart:️

1 like

New Girl

• Jess
  • Schmidt
  • Nick
  • Winston
  • Coach
  • Cece
  • Wie?

0 stemmers

• Nooit meer je tanden mogen poetsen
  • Nooit meer je oksels mogen wassen

0 stemmers

Edit: met oksels wassen bedoel ik dus ook geen deodorant of onder de douche wassen oid, gewoon hooguit water erlangs laten stromen maar verder geen ‘okselverzorging’.

Lof hun allemaal doet me aan mn eigen vrienden denken. Ben zelf een combi van hun allemaal maar loove Schmidt omdat hij zo extra is haha

2 likes

love Schmidt

1 like

Haha jaa kan zo chill zijn! Ik zou het ook niet willen missen.

Mn haren kunnen me niet zoveel schelen nu ik erbij stilsta. Soms is een borstel er doorheen halen al teveel gevraagd. Heb laatst 4 dagen achter elkaar met dezelfde knot op mn kop gelopen maarja niemand zei er wat van dusja. Onzichtbaar is toch geniaal! Hallooo! Je kunt zo in het vliegtuig stappen en kijken wat Trump allemaal uitvreet etc. Ik heb nogal een ding met de onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter.

Edit: oh ik reageer niet op de juiste poll qua reactie :sweat_smile:

2 likes

Een paard is een edel dier, dus heeft hij een mond en geen bek. En een hoofd en geen kop.
Bron: alpacas spreekbeurt over paardennin groep 5

13 likes
  • sowieso
  • zoiezo

0 stemmers

Als reactie hierop
Als jij op de rode knop drukt sterft een familielid dat heel dichtbij je staat (je zus/moeder/ dochter ofzo) en krijg jij €1.000.000-, zou jij het doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(dit is trouwens ook de reden dat ik nee gestemd heb)

4 likes
  • WK voetbal
  • Olympische Spelen
  • Tour de France

0 stemmers

Gatver maar wel gadverdamme

11 likes

Hahaha ja precies wat ik dacht

1 like