Je moet kiezen-topic (Deel 1)

• Nooit meer je tanden mogen poetsen
  • Nooit meer je oksels mogen wassen

0 stemmers

Edit: met oksels wassen bedoel ik dus ook geen deodorant of onder de douche wassen oid, gewoon hooguit water erlangs laten stromen maar verder geen ‘okselverzorging’.

Lof hun allemaal doet me aan mn eigen vrienden denken. Ben zelf een combi van hun allemaal maar loove Schmidt omdat hij zo extra is haha

2 likes

love Schmidt

1 like

Haha jaa kan zo chill zijn! Ik zou het ook niet willen missen.

Mn haren kunnen me niet zoveel schelen nu ik erbij stilsta. Soms is een borstel er doorheen halen al teveel gevraagd. Heb laatst 4 dagen achter elkaar met dezelfde knot op mn kop gelopen maarja niemand zei er wat van dusja. Onzichtbaar is toch geniaal! Hallooo! Je kunt zo in het vliegtuig stappen en kijken wat Trump allemaal uitvreet etc. Ik heb nogal een ding met de onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter.

Edit: oh ik reageer niet op de juiste poll qua reactie :sweat_smile:

2 likes

Een paard is een edel dier, dus heeft hij een mond en geen bek. En een hoofd en geen kop.
Bron: alpacas spreekbeurt over paardennin groep 5

13 likes
  • sowieso
  • zoiezo

0 stemmers

Als reactie hierop
Als jij op de rode knop drukt sterft een familielid dat heel dichtbij je staat (je zus/moeder/ dochter ofzo) en krijg jij €1.000.000-, zou jij het doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(dit is trouwens ook de reden dat ik nee gestemd heb)

4 likes
  • WK voetbal
  • Olympische Spelen
  • Tour de France

0 stemmers

Gatver maar wel gadverdamme

11 likes

soberzo

3 likes

Hahaha ja precies wat ik dacht

1 like

Noooooooo

Wil jij van te voren weten op welke datum je dood gaat?

• ja
  • nee

0 stemmers

• 1 dag een man zijn
  • 1 dag kunnen vliegen

0 stemmers

• zoet ontbijt
  • hartig ontbijt
  • geen ontbijt

0 stemmers

• Netflix
  • TV

0 stemmers

hm goeie. Met fruit vind ik het toch wel zoet. En met vanille yoghurt ofzo ook wel zoet. Maar twijfelgevalletje hoor

Gelukkig zweet ik onder 1 oksel sowieso niet meer. Scheelt ook vet veel deo :joy:

1 like

ja zoet! Zeker weten!

• wonen in de ikea
  • wonen bij je schoonmoeder

0 stemmers

• kandidaat bij lelijke eendjes (of een ander plastisch chirurgisch programma)
  • kandidaat bij ieder dubbeltje op z’n kant

0 stemmers

• alleen nog maar ja kunnen zeggen
  • alleen nog maar nee kunnen zeggen

0 stemmers

je hebt je rijbewijs gehaald en krijgt je eerste autootje. Een familielid laat je kiezen tussen twee tweedehandsjes:

• Nissan Cube 40.000 op de teller
  • Fiat Multipla 20.000 op de teller

0 stemmers

4 likes

Los van juridische gevolgen:

• 50 personen martelen op de meest vreselijke manieren (waterboarden, nagels uittrekken, fel licht aandoen en deathmetal afspelen, etc.)
  • 1 persoon vermoorden op een manier naar keuze

0 stemmers

Ik weet al precies wie :innocent::innocent:

6 likes