Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Hahah leuk, ik heb zo’n springtouw met een teller gekregen, en heb ook een hoelahoep. Maar als het puur om bewegen/conditie opbouwen gaat zou ik eerder dat springtouw pakken. Lijkt mij wat effectiever. Overigens gebruik ik beide nooit. :expressionless:

1 like

Maar maar nu weet ik nog steeds niet waar het over gaat :sob:

1 like

Oja en een biecht is dat ik een keer op de bank zat en zo met dat springtouw ben gaan slaan op de grond, zodat de teller omhoog ging. Toen heb ik een foto gestuurd van hoevaak ik zogenaamd had touwtje gesprongen. Terwijl ik gewoon lui op de bank zat met dat ding met 1 hand in het rond te slingeren.

25 likes

Hahah ik vroeg niks.

Ik kan geen polls meer via de telefoon maken. Iemand hetzelfde probleem?

Ik kan het wel nog gewoon. Misschien even melden in het forum probleem topic?

1 like

Als je besluit om weg te gaan van FF:

  • Neem je een dramatische afscheidsvideo op op een kerkhof. Je loopt in het zwart gekleed langzaam door de regen met een paraplu in de hand naar een grafsteen waarop je forumnaam prijkt + de datum van account regiestratie en de dag dat je stopte. Op de achtergrond speelt dramatische begrafenismuziek.
  • Op een afscheidsvideo print je al je forumposts uit die je vervolgens allemaal in kleine stukken scheurt. Je make-up is helemaal uitgelopen en vervolgens gooi je al die stukjes papier op een kampvuur. De camera zoomt in op de zwartgeblakerde papiertjes en langzamerhand wordt het hele scherm zwart en komt er in beeld FORUMNAAM DATUM REGISTRATIE - SLUITINGSDATUM. Op de achtergrond wordt dramatische pianomuziek gedraaid.

0 stemmers

4 likes

Voor de rest van je leven:

  • Douchen onder een scheten douche
  • Badderen in een zweetbad

0 stemmers

Wiens scheten en wiens zweet?

Willekeurige mensen

3 likes
  • Alle Harry Potter films achter elkaar kijken in een Finse sauna (Je mag alleen korte toiletonderbrekingen houden.)
  • The Lord of the Rings en de Hobbit-trologie achter elkaar kijken in het bekende IJshotel in Lapland. (Je mag alleen korte toiletonderbrekingen houden.)

0 stemmers

  • uh dirty beater
  • beta hired yurt
  • hairy buttered
  • rather dubiety
  • thy bared uteri
  • dirt her beauty
  • either bra duty

0 stemmers

1 like

Mijn geheugen is altijd zo slecht als het om dit programma gaat. Aan het einde van het seizoen ben ik al vergeten wie bij welke naam hoort.

1 like

Haha geweldig fifty fifty! :nerd_face:

1 like

Een nep-septum vind ik:

  • stom, want nep
  • sowieso niet mijn smaak
  • best leuk!
  • leuk, wil ik ook proberen.

0 stemmers

Sowieso niet mijn smaak, maar extra stom als het nep is.

1 like

Chocolade

  • Melk
  • Puur
  • Wit

0 stemmers

Je wordt geboren en het is zeker dat je minimaal 90 wordt, zou je dan liever…

  • Geboren zijn in het jaar 1900
  • Geboren zijn in het jaar 2000

0 stemmers

twee wereldoorlogen bewust meemaken? no thanks

((nu maar hopen dat ik niet twee wereldoorlogen deze eeuw op me afroep))

26 likes

Lid van:

  • De familie Flodder
  • Het Koninklijk Huis

0 stemmers